مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه آموزش تهذیب محور را مهمترین هدف آموزشی برای طلاب عنوان کرد و گفت: محور عمده فعالیت‌های تزکیه و تهذیب در حوزه‌های علمیه، اساتید هستند.
کد خبر: ۲۸۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 27 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛حجت‌الاسلام سید‌حبیب‌الله موسوی، با اشاره به فعالیت و بازگشایی مدارس علمیه از روزهای نخست‌شهریورماه، اظهار داشت: مدارس حوزه علمیه استان در سال‌تحصیلی 96-95 حدود 2 هزار نفر ورودی جدید داشته است.
وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی برای طلاب جدیدالورود در تابستان، بیان کرد: در ایام تابستان برنامه‌های تهذیبی و آموزشی برای طلاب برگزار شد که ‌عده‌ای ریزش کردند و کسانی که استعداد درس‌ خواندن در حوزه‌های علمیه را داشتند باقی ماندند.
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه مهم‌ترین برنامه‌های حوزه‌های علمیه را آموزش تهذیب محور و تزکیه آموزش محور عنوان و بیان کرد: محور عمده فعالیت‌های تزکیه و تهذیب در حوزه‌های علمیه، اساتید هستند و همچنین تهذیب و تزکیه بر مبنای آموزش صحیح است.
این مسؤول با بیان اینکه حوزه علمیه مادر نظام است، افزود: حوزه‌های علمیه همواره نقش به‌سزایی در راستای خنثی کردن فتنه‌های دشمنان نظام دارند و امروزه نیز با پرورش نیروهای ارزشمند و انقلابی در برابر بدخواهان نظام سینه سپر کرده است.
موسوی طلاب را مروجان دین و اندیشه اسلامی در جامعه معرفی و بیان کرد: نقش و نفوذ روحانیت در شکل‌گیری هویت، فرهنگ دینی و اخلاقی مردم واقعیتی است که موافقان و منادیان اسلام نیز بدان اعتراف کرده‌اند.
وی ادامه داد: ظرفیت بالای تبلیغ و ترویج دین توسط طلاب و روحانیون زمینه‌های نشر احکام و اندیشه‌های دین در مناطق مختلف استان کرمانشاه را رقم زده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار