مدیر‌کل آموزش و پرورش کرمانشاه:
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال‌تحصیلی 96 ـ 95 نزدیک به 323 هزار دانش‌آموز وارد مدارس این استان می‌شوند، گفت: نزدیک به 30 هزار نوآموز کرمانشاهی، مهر‌ماه سال‌جاری راهی مدارس می‌شوند.
کد خبر: ۲۸۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 27 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛سلیمان محبی ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: در سال‌تحصیلی جدید نزدیک به 30 هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی ثبت‌نام کرده‌اند که مدارس آن‌ها نیز مشخص شده است.
وی با بیان اینکه در سال‌تحصیلی 96-95 نزدیک به 323 هزار دانش‌آموز  وارد مدارس استان می‌شوند، تصریح کرد: 28 هزار معلم در سطح استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعالیت 4 هزار و 600 مدرسه شهر و روستا در این استان خبر داد و گفت: 4 هزار کلاس هوشمند در مدارس سطح استان فعال است که در صدد تکمیل هوشمندسازی کلاس‌های درسی هستیم.
این مسؤول با بیان اینکه تقریبا کار ثبت‌نام از دانش‌آموزان به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که ثبت‌نام آن‌ها به شهریورماه موکول شده است، روزهای دوشنبه و چهارشنبه می‌توانند به مدارس مورد‌نظر خود مراجعه کنند.
وی به مشکلات انتخاب رشته دانش‌آموزان پایه دهم اشاره و بیان کرد: امسال برای نخستین‌بار دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم انتخاب رشته کردند که هدایت تحصیلی آن‌ها با مشکلاتی روبه‌رو بود، ولی در‌ حال‌ حاضر همگی آن‌ها ثبت‌نام کرده‌ و مشکلاتشان برطرف شده است.
سلیمانی با بیان اینکه رتبه با‌سوادی استان از جایگاه بیست و هفتم در سال‌های گذشته به جایگاه هشتم در کشور رسیده است، ادامه داد: 84 درصد استان کرمانشاه باسواد هستند.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنصر اصلی تعلیم و تربیت هر جامعه را توجه به ارتقا سطح کیفی و کمی آموزش‌ و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت آموزگاران به‌عنوان عنصر اصلی این نهاد فرهنگی برای پیشرفت هر جامعه لازم و ضروری است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار