سرپرست فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی با قدردانی از نیروی انتظامی در تامین و حفظ امنیت جامعه گفت: امروز نیروی انتظامی مورد اعتماد مردم و رهبری است.
کد خبر: ۳۰۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 22 September 2016




به گزارش تابناک، پایگاه خبری پلیس به نقل از علی اکبر اکبری در جمع فرماندهی و پرسنل ستاد انتظامی ثلاث باباجانی، از پلیس به عنوان سازمانی یاد کرد که مردم از بدو تولد تا زمان مرگ به گونه ای با آن سر و کار دارند.وی اظهار کرد: فعالیت ها و دستاوردهای نیروی انتظامی در حوزه نظم و انضباط اجتماعی و امنیت در جامعه کاملا ملموس و مشهود است. 
وی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب نیز اشاره و گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی، پروژه های عمرانی و سرمایه های اقتصادی نیز اگر بخواهیم موفق باشیم باید امنیت در جامعه حکم فرما باشد و پلیس نقشی مستقیم در اقتصاد مقاومتی نیز دارد.
رییس شورای تامین ثلاث باباجانی، امنیت این شهرستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: بالاترین رمز این وضعیت مطلوب، حضور پررنگ نیروی همیشه سربلند انتظامی در عرصه های مختلف اجتماعی است.
در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی نیز با تشکر از حضور فرماندار، ایجاد امنیت را جز وظایف ذاتی نیروی انتظامی دانست و گفت: تامین امنیت منوط به هم افزایی تمام دستگاه ها با نیروهای نظامی و انتظامی منطقه است که در این راستا فرمانداری نقش بسیار مهم و بسزایی را ایفا می کند.
سرهنگ سعید حاجی آبادی ابراز امیدواری کرد که با همکاری سازنده با سایر ارگان های سطح شهرستان بتوانیم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و به منویات مقام عظمای ولایت لبیک گوییم.
شهرستان ثلاث و باباجانی با حدود 42 هزار نفر جمعیت در 133 کیلومتری کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار