فرمانده سپاه ناحیه جوانرود:
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بازخوانی جنگ تحمیلی و تبدیل شدن این جنگ به دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۰۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 23 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا؛ سرهنگ فرامرز باوندپور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته جوانرود افزود: از منظر مقام معظم رهبری جنگ تحمیلی گنجی است که اگر به درستی استخراج شود آینده ملت ایران و آزادگان دنیا را تامین می کند. 
وی به دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی اشاره کرد و افزود: جنگ با وجود هزینه های بسیار زیاد مادی و معنوی، دستاوردهای بسیار زیادی از جمله تربیت نسلی پرافتخار برای ما داشت. 
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تضمین استقلال کشور، تولد استراتژی دفاعی، الگوی مبارزه با قدرت های بزرگ و رشد روابط سیاسی و دیپلماسی کشورها را از جمله دستاوردهای بین المللی دفاع مقدس عنوان خاطرنشان کرد: برآورد اولیه کارشناسان جنگ سه روز بود که با پیروزی جنگ هشت ساله دنیا به اقتدار نظام جمهوری اسلامی پی برد. 
سرهنگ باوند پور به تولد استراتژی نوین دفاعی اشاره کرد و گفت: در گذشته استراتژی دفاعی براساس مبانی کلاسیک علوم نظامی بود، اما در دفاع مقدس با شکل گیری دفاع مواجه شد که نیروی انسانی و اراده درونی، عنصر ایمان وعشق به خدا به عنوان یک استراتژی نوین دفاعی مطرح است. 
وی یادآور شد: دفاع مقدس در داخل کشور هم دستاوردهایی داشت که از جمله آن می توان به اعتماد به نفس و خودباوری، رشد باورهای دینی، تحول در صنایع داخلی کشور، تولد تفکر بسیجی برای خدمتگزاری و تحکیم وحدت ملی اشاره کرد.
شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار