فرمانده انتظامي گرگان خبر داد:
فرمانده انتظامي گرگان از اعتراف سارق گوشي تلفن همراه به 27 فقره سرقت در اين شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۳۰۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵ 01 October 2016
فرمانده انتظامي گرگان از اعتراف سارق گوشي تلفن همراه به 27 فقره سرقت در اين شهرستان خبرداد.

سرهنگ "رضا عسكري" در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک، در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس آگاهي گرگان پس از تحقيقات گسترده پليسي موفق شدند سارق حرفه‌اي گوشي تلفن همراه را با 27 فقره انواع سرقت دستگير كنند.

وي ادامه داد: در پي ارجاع پرونده‌اي به پليس آگاهي گرگان مبني بر وقوع سرقت‌هاي متعدد از گوشي‌هاي تلفن همراه از داخل مغازه هاي سطح شهر و همچنين خودروها، با توجه به حساسيت موضوع، مراتب با تشكيل تيمي ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

عسكري افزود: سرانجام با تحقيقات گسترده ميداني و رديابي از گوشي تلفن همراه سرقتي و همچنين بهره‌مندي از دوربين هاي مداربسته مغازه‌ها، سارق با هويت مشخص مورد شناسايي و محل اختفا و رفت و آمدهاي وي تحت كنترل قرار گرفت.

وي گفت: طي هماهنگي‌هاي انجام شده با دستگاه قضائي، در يك عمليات پليسي وارد مخفيگاه متهم شده و وي را دستگير كردند.

وي بيان داشت: متهم از سارقان سابقه دار مي باشد كه در تحقيقات تکميلي به عمل آمده و قرار گرفتن در برابر مستندات پليس در نهايت به 27 فقره سرقت گوشي تلفن همراه اعتراف كرد.

سرهنگ عسكري تصريح كرد: در بازرسي از منزل متهم تعدادي اموال مسروقه شامل كارت ماشين، مدارك شناسايي سرقتي، گوشي تلفن همراه و ابزار آلات كشف شد.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: در خصوص اين پرونده سه نفر مالخر نيز دستگير شدند که با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار