سرانجام پس از دوماه رایزنی درباره تصدی مهم ترین معاونت استانداری خوزستان، دکتر علی حسین حسین زاده در جایگاه معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان قرار گرفت.
کد خبر: ۳۰۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 08 October 2016

به گزارش تابناک خوزستان، سرانجام پس از دوماه رایزنی  درباره تصدی مهم ترین معاونت استانداری خوزستان، دکتر علی حسین حسین زاده در جایگاه معاونت سیاسی  و اجتماعی استانداری خوزستان  قرار گرفت. 

گفتنی است طی حکمی از سوی دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، دکتر علی حسین حسین زاده به سمت سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری منصوب شد.

استاندار خوزستان که طی چند ماهه اخیر تلاش زیادی برای جلب موافقت حسین زاده برای این همکاری بعمل آورد، امیدوار است تا با بکار گماردن یکی از چهره های دانشگاهی و رسانه ای استان ماه های آینده را که از اهمیت سیاسی و انتخاباتی مهمی برخوردار است، با موفقیت پشت سر بگذارند.

حسین زاده پیش از این در دوره استانداری فتح الله معین، در جایگاه مدیرکل اجتماعی استانداری همکار نزدیک شریعتی بعنوان مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان بود.

حسین زاده در دهه ۷۰ سرپرست روزنامه کیهان در خوزستان بود و پس از تاسیس تشکیلات صنفی جراید استان با نام خانه مطبوعات خوزستان با اکثریت آراء به عنوان اولین رئیس این تشکیلات انتخاب شد. روزنامه صبح کارون با صاحب امتیازی وی از بدو فعالیت در سال ۱۳۷۸ تاکنون در شمار رسانه های معتدل استان قرار دارد.

معاون سیاسی استانداری خوزستان که پیش از این ریاست دانشگاه علمی و کاربردی خوزستان را بعهده داشت، در کارنامه خود دو دهه فعالیت دانشگاهی نیز دارد. وی یکی از دانش آموخته دانشگاه های علامه طباطبایی و تربیت مدرس تهران است. او دارای دکترای جامعه شناسی و در این زمینه تالیفاتی دارد. حسین زاده در دوران دفاع مقدس از نیروهای قرارگاه نصرت و تحت فرماندهی سردار شهید علی هاشمی بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار