مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه ارتباط موثر را از عوامل تسریع در مدیریت بحران دانست.
کد خبر: ۳۱۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 18 October 2016


کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات
                       
                                                

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط  در محل سالن جلسات ارتباطات زیر ساخت استان شکیل شد.

رضا محمودیان در این جلسه گفت: بدون شک ارتباطات خوب و موثر در حین بحران می تواند در کاهش آسیب های احتمالی اثر گذار باشد و تسریع در مدیریت بحران را مضاعف کند.

وی تاکید کرد: ضروری است که اعضای کار گروه مخابرات و ارتباطات استان گزارش های نظری را در عمل و به صورت میدانی اجرا کنند چون که در مدیریت بحران، عمل فاصله ی بسیاری با نظرات پیش بینی شده وجود دارد.

محمودیان اظهار داشت: هدف از این جلسه پیش بینی بحث های ارتباطی و مخابراتی در مواقع بحران های طبیعی و همچنین شناسایی نقاط حساس که نیاز به بازسازی مسیر انتقال و یا انجام رینگ در شبکه دارند، است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه  طرح جامه خطر پذیری، طرح های جایگزین و تفکیک و تقسیم کار و وظایف در مواقع بحرانی از جمله طرح هایی است که در کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات بایستی به صورت ویژه به آن توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار