مدیر‌کل امور اتباع خارجی کرمانشاه:
مدیر‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه با بیان اینکه از امروز تردد و اشتغال اتباع خارجی در کرمانشاه با مجوز جدید امکان‌‌پذیر است، گفت: در صورت مراجعه نکردن اتباع خارجی و نگرفتن کارت‌شناسایی، قطعا از کشور اخراج می‌شوند.
کد خبر: ۳۱۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 22 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حسین رضوان‌مدنی اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه هیأت‌ دولت، شورای امنیت کشور و برای کسب اطلاع کامل از ساماندهی اتباع خارجی در کشور، یازدهمین طرح آمایش برای شناسایی اتباع خارجی به‌ویژه اتباع عراقی‌ در استان کرمانشاه آغاز می‌شود.

مدیر‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه با بیان اینکه این طرح به مدت سه روز در استان کرمانشاه اجرا می‌شود، تصریح کرد: شناسایی اتباع خارجی در استان از امروز تا سوم آبان‌ماه‌، انجام می‌شود.

وی از اتباع خارجی که در استان کرمانشاه حضور دارند خواست که در این طرح آمایش شرکت کنند و ادامه داد: اتباع خارجی که در مرحله مقدماتی این طرح در مورخه 23 مهرماه سال‌جاری شرکت کرد‌ه‌اند، حتما امروز به مدت سه‌روز در این طرح تکمیلی در راستای گرفتن کارت شناسایی شرکت کنند.

رضوان‌مدنی متذکر شد: در صورت مراجعه نکردن اتباع خارجی تحصیلات، اشتغال، اسکان و تردد آن‌ها با مشکل مواجه می‌شود و قطعا از کشور اخراج می‌شوند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اتباع خارجی که در دوره مقدماتی شرکت نکرده‌اند، حتما در دوره تکمیلی همراه با اعضای خانواده به اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه واقع در میدان گلستان، خیابان شهید اجاقی، جنب ایران خودرو مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه از امروز هیچ کارتی به‌ جز کارت جدید برای شناسایی اتباع خارجی اعتبار ندارد، گفت: این طرح در راستایی و شناسایی اتباع خارجی به صورت رایگان انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار