فرماندار قصرشیرین از آمادگی برای ورود پیکرهای مطهر شهدا و مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته کرکوک از طریق مرزهای این شهرستان به داخل کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 22 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، فرامرز اکبری روز شنبه با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته در نیروگاه برق دبس در کرکوک عراق که منجر به شهادت چهار تن و مجروح شدن چهار نفر دیگر از تکنیسین های کشورمان شد، افزود: در صورت اتخاذ تصمیم مبنی بر ورود و انتقال پیکرهای شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی از مرزهای خسروی یا پرویزخان این آمادگی وجود دارد تا نسبت به این امر اقدام کنیم.
وی اظهار کرد: در این رابطه امکانات و تجهیزات کامل در مرز وجود دارد و منتظر اعلام مقام های کشورمان برای ورود پیکر مطهر شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی به داخل کشورمان هستیم.
اکبری گفت: با توجه به اینکه 'مصیب قنبری' یکی از شهدای این حادثه تروریستی اهل شهرستان اسلام آبادغرب است امکان اینکه پیکر این شهید از مرز پرویزخان وارد کشور شود وجود دارد. 
وی اظهار داشت: همچنین وحید یاوری و خدر شفیعی از کرمانشاە نیز در حادثه تروریستی نیروهای داعش به نیروگاه برق دبس کرکوک عراق مجروح شده اند که احتمال دارد برای بهبود شرایط جسمانی از طریق مرز پرویزخان و یا خسروی وارد کشورمان شوند.
گروه تروریستی داعش روز گذشته به نیروگاه دبس کرکوک یورش بردند که شماری غیرنظامی کشته و مجروح شدند که در میان شهدا و مجروحان این حادثه چهار شهید و چهار مجروج ایرانی هستند.
اسامی شهدای ایرانی بە شرح زیر است: مصیب قنبری از اسلام آباد، نعمت اللە رضایی از شازند اراک، کوروش قوی دل از تالش و حسن عبدالوند از لرستان
چهار تن از مجروحان این عملیات تروریستی نیز به این شرح است: وحید یاوری از کرمانشاە، خدر شفیعی از کرمانشاە، احمد جهانگیرزادە از ارومیە و اکبر حسنی از اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار