دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا روز شنبه با حضور آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در شهرک پرواز کرمانشاه به بهره بهرداری رسید.
کد خبر: ۳۱۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 22 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع احداث شده گفت: زیربنای این مدرسه 750 مترمربع می باشد که در سه طبقه ساخته شده و 6 کلاس درس دارد.
وی با بیان اینکه برای ساخت این مدرسه هشت میلیارد ریال هزینه شده، افزود: یک میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و هفت میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات وزارت نفت بوده است.
حجت الاسلام قبادی در ادامه اشاره ای هم به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در بخش ساخت مدارس صدرا داشت و افزود: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه با اعتبار بیش از 80 میلیارد ریالی برای ساخت چند مدرسه علوم و معارف اسلامی همراه بود که امروز مدرسه شهر کرمانشاه به بهره برداری رسید.
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه یادآور شد: امروز مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای شهرستان اسلام آباد غرب و فردا (یکشنبه) مدارس علوم و معارف اسلامی دو شهرستان هرسین و سنقر و کلیایی به بهره برداری خواهند رسید.
وی یادآور شد: مدرسه علوم و معارف اسلامی شهرستان کنگاور نیز هم اکنون با پیشرفت بالای 50 درصد در حال احداث است.

** مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا بر غنای فرهنگی جامعه می افزایند 
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز در حاشیه افتتاح این دبیرستان اظهار کرد: راه اندازی چنین مدارسی می تواند بر غنای فرهنگی در جامعه بیفزاید.
وی خاطرنشان کرد: تحصیل دانش آموزان در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا سبب خواهد شد تا دانش آموزان از ابتدا با معارف اسلامی رشد کرده و پرورش یابند.
این دبیرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، معاونین امور مجلس و استان ها و اداری و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، معاون امور عمرانی استانداری، فرماندار کرمانشاه و جمعی از مسوولان استان امروز افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار