معاون حمل و نقل این اداره کل ، صدور کارت سلامت برای رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای را از وظایف مراکز طب کار دانست و گفت: در راستای اجرای صحیح و به موقع صدور کارت سلامت برای رانندگان باید بر این مراکز نظارت های مستمر انجام شود.
کد خبر: ۳۲۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۵ 06 November 2016
معاون حمل ونقل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان همدان بازدید از مراکز معاینه فنی خوردهای سبک و سنگین را امری ضروری خواند و اظهار داشت: نظارت بر این مراکز موجب ایمنی بیشتر وسایل نقلیه در جاده ها خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان؛ مصطفی پناهنده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همدان طی نشستی با روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: در حال حاضر شش مركز معاینه فنی درسطح استان فعال هستند که موظف به ارائه خدمات به دارندگان وسایل نقلیه سنگین ونیمه سنگین هستند.

وی با تاکید بر ارائه گزارش ماهانه انجمن های صنفی از حمل و نقل جاده ای استان، افزود: ارسال اطلاعات به موقع از حمل و نقل جاده ای توسط انجمن های صنفی اعم از تعداد سفر، اضافه تناژ، مبلغ جریمه، تعداد بارنامه و... موجب برنامه ریزی مناسب برای ارائه خدمات مطلوب می شود.

وی تصریح کرد: حمل و نقل جاده ای در واقع به معنای جا به جایی کالا و مسافر در کمترین زمان با بالاترین ضریب ایمنی است. و ارائه گزارشات حمل و نقل جاده ای توسط مسئولین و همکاری مدیران انجمن های صنفی بیانگر  افزایش خدمات مناسب به مردم است.

پناهنده ازهمکاری و تعامل مراکز طب کار با رانندگان خبرداد و خاطرنشان کرد: رانندگان ناوگان عمومی جاده ای استان همدان بایدبرای دریافت گواهی سلامت روحی وجسمی خود هرساله به مراکز طب کار مراجعه کرده وپس از انجام آزمایشات لازم و أخذ کارت معتبر، نسبت به صدور و یا تمدید کارت هوشمند خود اقدام می کنند.

معاون حمل و نقل این اداره کل، صدور کارت سلامت برای رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای را از وظایف مراکز طب کار دانست و گفت: در راستای اجرای صحیح و به موقع صدور کارت سلامت برای رانندگان باید بر این مراکز نظارت های مستمر انجام شود.

وی با بیان اینکه دستور العمل های حمل و نقل جاده ای در حال تغییر است، گفت: شرکت های مسافربری و باربری باید در راستای اجرای قوانین و مقررات ضوابط جدید دستورالعمل ها را مطالعه و عمل کنند.

وی ضمن تاکید بر امر تکریم ارباب رجوع در بخش حمل و نقل مسافر ، افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و رضایتمندی آنان ضروری است نظارت های مستمر بر پایانه های مسافربری اجرایی شود.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات حمل و نقلی دربخش کالا ومسافر منوط به تائید روسای شهرستانی بوده و در صورت عدم رضایت از شرکت های حمل و نقل بار و مسافر خدمات به آن ها ارائه نمی شود.

پناهنده از تعامل پلیس راه با راهداری وحمل و نقل جاده ای استان خبرداد وگفت: پلیس راه استان در راستای رفاه مردم و افزایش ایمنی وکاهش تصادفات همکاری قابل تاملی با این مجموعه دارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار