نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز احداث کارخانه پتروشیمی در اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ 07 February 2015
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز احداث کارخانه پتروشیمی در اسدآباد خبر داد.

به گزارش  از اسدآباد، بهروز نعمتی در گردهمایی ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه خانواده‌های شهدا ستون‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: اگر جانفشانی‌ها و فداکاری‌های شهدا نبود، انقلاب به این عزت و اقتدار دست نمی‌یافت.

وی انقلاب اسلامی ایران را یکی از انقلاب‌های بی‌نظیر در جهان دانست و گفت: انقلاب‌های زیادی توسط افراد مختلف در سطح جهان صورت گرفته اما انقلاب عظیم ملت ایران برای بیداری دیگر ملت‌های مسلمان اثربخش بوده است.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توانست پیام خود را در راستای تقویت مکتب اسلام، به جهان صادر کند، افزود: اگر امروز در جای جای جهان ندایی از اسلام‌خواهی و دادخواهی به گوش می‌رسد، نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی مهم‌ترین خصلت انقلاب اسلامی ایران را وجود ولایت فقیه در آن خواند و در ادامه خانواده‌های معظم شهدا را وارثان انقلاب دانست و گفت: شهدا در راه اسلام و برای اهداف انقلاب جان خود را تقدیم کردند.

نعمتی ملت ایران را بی‌نظیرترین امت در جهان عنوان کرد و گفت: در هیچ کشوری چنین امتی که برای دفاع از اعتقادات دینی و مذهبی خود از جان خود بگذرد، وجود ندارد.

وی در ادامه از احداث کارخانه رب گوجه‌فرنگی در شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: این کارخانه در اردیبهشت یا خردادماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز احداث کارخانه پتروشیمی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای احداث این کارخانه سرمایه‌گذار جذب شده که در حال مراحل اولیه احداث هستند.

وی با بیان اینکه اعتبارات برای فاز دوم بیمارستان قائم(عج) اسدآباد طی 6 ماه طول کشید، تصریح کرد: با مبلغ 500 میلیون تومانی آقای بلندی، یکی از خیرین شهرستان، توانستیم با اخذ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال، دستگاه ام‌ آر آی برای بیمارستان قائم خریداری کنیم.

نعمتی با اشاره به اجرای عملیات کنارگذر و بهره‌برداری یک باند آن تا سال آینده، گفت: برای اجرای این پروژه تاکنون 67 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار