مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تاکنون 3 ‌هزار و 338 نفر با 77 دستگاه اتوبوس از طریق مرز مهران برای زیارت اربعین حسینی عازم شدند.
کد خبر: ۳۲۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 10 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، علی رحتمی در نشست هماهنگی اعزام کاروان‌های اربعین حسینی در اردبیل با بیان اینکه از این میزان 432 نفر اتباع آذری و حوزه قفقاز با 14 دستگاه اتوبوس عازم کربلای معلی شدند، اظهار کرد: سال گذشته کلیه زائرین اربعین حسینی استان اردبیل و اتباع آذری با 392 دستگاه اتوبوس عازم کربلا شده بودند.

وی گفت: برای اعزام زائرین اربعین حسینی 14 کمیته تشکیل شده که کمیته حمل و نقل و سوخت بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است و برهمین اساس 428 دستگاه اتوبوس با 3 هزار و 100 که دارای کارت هوشمند و سلامت هستند در استان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تاکنون  3 ‌هزار و 338 نفر با 77 دستگاه اتوبوس از طریق  مرز مهران برای زیارت اربعین حسینی عازم شدند.

رحمتی تامین امنیت و ناوگان مسافری، ایمنی سفر، ترویج مدیریت جهادی، اصل هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی را از جمله اهداف مهم این کمیته دانست.

وی تصریح کرد: آخرین اعزام زائرین از استان 27 آبان ماه است و تاریخ برگشت نیز یک الی 5 آذر پیش‌بینی شده که امیدواریم با ایجاد فضا و امکانات برای هماهنگی و مدیریت بازگشت زائرین اربعین حسینی اردبیل نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به مدت یک هفته در مرز مهران ایجاد خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نرخ بلیط ناوگان مسافربری تا مرز مهران را برای اتوبوس‌های 45 صندلی 80 هزار تومان،32 نفری 90 هزار تومان و  VIP  را 100 هزار تومان اعلام کرد و از علاقمندان حضور در مراسم اربعین حسینی سالار شهیدان خواست چه به صورت انفرادی و چه بصورت هیأتی فقط از طریق شرکت‌های معتبر با عقد قرارداد عازم کربلا شوند.

رحمتی با اشاره به اینکه هدایا و نذورات مردم ولایی استان جهت پذیرایی از زائرین اربعین امام حسین (ع) با 13 دستگاه به موکب استان اردبیل مستقر در دیوانیه عراق حمل شده از مردم خواست تا شکایات و نظرات خود را در خصوص ارائه سرویس به زائرین حسینی مسیر مهران و بالعکس با شماره تلفن 33816774 به صورت شبانه‌روزی در میان بگذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار