نوبخت وعده داد:
معاون رییس جمهور گفت: ٢٥٠ میلیارد تومان برای تسریع در اجرای پروژه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۴۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷ 08 December 2016

محمدباقر نوبخت در بازدید از پروژه ساخت ایستگاه راه آهن شهر کرمانشاه با بیان اینکه پروژه راه آهن تهران به غرب کشور اکنون در ٢ بخش در حال اجراست گفت: در بخش نخست این طرح به طول ٢٦٤ کیلومتر از تهران به ساوه و همدان و در نهایت به سنندج متصل می شود و تاکنون ١٦٧ کیلومتر از ساخت این خط انجام شده است

معاون رییس جمهوری با اشاره به بخش دیگر راه آهن که از ملایر به کرمانشاه در ٢ بخش در حال اجراست، یاداور شد: در بخش اول که حد فاصل ملایر تا فیروزان را شامل می شود ریل گذاری ها انجام شده و با تکمیل ایستگاه حداکثر تا بهمن ماه افتتاح می شود و بخش دوم که حد فاصل فیروزان تا کرمانشاه را شامل می شود، پیشرفت خوبی داشته است و فروردین یا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ١٤٩ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه نیاز بود، گفت: ٢٥٠ میلیارد تومان برای تسریع در اجرای پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه پایان خط راه آهن غرب نیست گفت: در نظر داریم  مسیر راه آهن غرب کشور را  تا مرز خسروی پیش ببریم.

نوبخت اعلام کرد که اولویت دولت برای سال ٩٦ گسترش و بهبود وضعیت حمل و نقل در کشور است  و از استاندار و نمایندگان استان کرمانشاه تقاضا دارم با جدیت بر این پروژه نظارت کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار