عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد:
شهاب نادری گفت:کرمانشاه داری رتبه اول بیکاری در کشور بوده ولی در افزایش درآمدهای مالیاتی رتبه ششم کشور رادارد اینجاست که سهم ما از بیکاری و مشکلات با این رقم تناسب ندارد.
کد خبر: ۳۴۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵ 09 December 2016

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود:با اشاره به سطح درآمدی کشور واستان آمار رشد  ۲۳.۷ درصدی درآمد استان را نشان می دهد اما متاسفانه در بیکاری اول هستیم واین جای بسی تامل است.

شهاب نادری افزود: با توجه به اینکه کرمانشاه داری رتبه اول بیکاری در کشور است ولی در  افزایش درآمدهای مالیاتی رتبه ششم کشور رادارداینجاست که سهم ما از بیکاری و مشکلات با این رقم تناسب ندارد

وی اظهار داشت: این رقم اعداد نشان دهنده این است که بیشترین درآمد استان از مالیات است و این سبب رشد بیشتری نسبت به سایر استانهای کشور شده ولی  در واقع خبری از بازخورد آن نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: مرزهای ما هم که اساسا در خدمت استان کرمانشاه نیستند جالب اینجاست که ما نه دریا داریم نه ماهی... ولی از مرزها قلاب ماهی گیری وارد کشور می شود واین چه سودی برای مردم ما دارد؟

نادری افزود: از عمده مشکلات منطقه اورامانات خاکی بودن بسیاری از جاده ها است که روزانه چندین  کشته می دهد، همچنین مشکل گاز رسانی به روستاهای اورامانات که در جوانرود تنها یک روستا گاز کشی شده است.

وی خواستار بررسی جدی و رفع مشکلات مرزهای استان شد و گفت: تنها راه برون رفت استان از معضل بیکاری فعال تر شدن مرزها و منطقه آزاد است، چرا که با این وضع مالیات کمتر سرمایه گذاری رغبت بیشتری به سرمایه گذاری در کرمانشاه خواهد کرد و باعث رونق استان می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: دولت باید با قاچاق های سازمان یافته برخورد قاطع کند، چرا که کوله بران درآمد چندانی ندارند و با مشکلات متعددی روبرو هستند .

نادری در پایان بار دیگر خواستار رسیدگی به آمار ارائه شده از درآمد استان و مقایسه آن با مشکلات استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار