معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه خبر داد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از کمین گروه‌های نظارت و بازرسی بر گران‌فروشان خشکبار و آجیل شب یلدا خبر داد و گفت: شهروندان هرگونه تخلف و گرانفروشی را به سامانه 124 گزارش دهند.
کد خبر: ۳۴۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 19 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،عباس سجادی امروز اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن بلندترین شب سال(شب یلدا)، خرید آجیل و خشکبار از سوی مردم بازار این روزها شلوغ است.

وی از بازرسی و نظارت اکیپ‌های از گروه‌های بازرسی 2 الی سه نفره به‌صورت صبح و بعدازظهر تا 3 دی‌ماه در سطح شهر خبر داد و گفت: سه اکیپ در شهرستان کرمانشاه و هر شهرسان یک‌ اکیپ کار نظارت بر بازار شب یلدا را انجام می‌دهند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمانشاه به برپایی نخستین نمایشگاه شب یلدا واقع در پارک شاهد اشاره کرد و افزود: کالایی که بیشتر در این شب مورد استفاده مردم است در نمایشگاه با تخفیف و نظارتی بیشتر عرضه می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه شیرینی‌جات قیمت مصوب و مشخصی دارد، تصریح کرد: برای آجیل 12 درصد سود قانونی مشخص شده است بیشتر از آن غیرقانونی است و فروشندگان با برخورد مواجه می‌شوند.

سجادی بیان کرد: در بازرسان در نظارت‌های خود از فروشندگان، فاکتورها را مورد برررسی قرار می‌دهند و کسبه متخلف که آجیل و خشکبار را بیشتر از نرخ مصوب می‌فروشند به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند.

وی از شهروندان خواست که همکاری لازم را با حوزه نظارت و بازرسی داشته باشند و افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با تلفن 124 سازمان نظارت و بازرسی استان کرمانشاه گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار