معاون فرماندار تویسرکان از اختصاص مبلغ یک میلیارد و۴۰۰میلیون ریال اعتبار از محل جرائم راهنمایی و رانندگی امسال به نصب دوربین پایش تصویری در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳ 19 January 2015

 

خبرگزاری تسنیم با انتشار گزارشی نوشت، یحیی خورشیدخانی بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان تویسرکان با اشاره به نصب دو دوربین پایش تصویری در دو میدان امام خمینی(ره) و میدان شهید فرشید هرمزی تویسرکان، گفت: این دو دوربین به صورت گردشی هستند و نیازمند نصب دوربین 4جهته هستیم.

وی تصریح کرد: در این راستا مبلغ 140میلیون تومان که از محل جرائم امسال به شهرستان اختصاص داده شده است را در راستای نصب این دوربین هزینه می‌کنیم و مبلغی که به طور مستمر از این محل به شهرستان داده می‌شود را در راستای مسائل بعدی ترافیکی در شهرستان هزینه می‌کنیم.

خورشیدخانی مسیر تویسرکان به جوکار را یکی از راه‌های مواصلاتی پرخطر شهرستان عنوان کرد و گفت: این جاده بسیار پرخطر است و بیشترین تلفات رانندگی شهرستان نیز مربوط به این مسیر است که باید خط‌کشی مسیر هرچه سریعتر مورد ترمیم قرار گیرد.

وی با اشاره به توقف ممنوع شدن خیابان اصلی شهر (خیابان باهنر) تویسرکان، گفت: برای رفاه حال همشهریان عزیز پارکینگی در کوچه مهدیه درست شده و آماده خدمات‌دهی به شهروندان است.

خورشیدخانی خواستار ساماندهی میوه‌فروشان و دست‌فروشان داخل خیابان‌های اصلی شهر شد و افزود: طبق اعلام شورای اسلامی و شهرداری بخش خصوصی وارد شده و در حال رایزنی با شهرداری برای ساماندهی این دست‌فروشان است.

وی به جابه‌جایی محل استقرار تاکسی‌های مسیر میدان امام به بلوار بهشتی و سرابی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این امر رضایت عمومی را به دنبال داشته و توقف ممنوع کردن مسیر میدان فرشید تا شهرداری نیز باعث روان شدن ترافیک در این مسیر شده است که برای رفاه حال همشهریان پارکینگی نیز در روبروی بانک رفاه شهرستان در این مسیر ایجاد شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان نیز در این جلسه از راه‌اندازی سیستم هوشمند ترخیص در شهرستان خبر داد و افزود: تویسرکان دومین شهرستان استان است که این سیستم را نصب و راهاندازی کرده است.

قاسم قربانی تصریح کرد: با اجرای این امر سیستم واحد ترخیص به روز شده و هر خودرو و یا موتورسیکلتی که وارد پارکینگ ما می‌شود بلافاصله اطلاعات آن ثبت و به مالک نیز پیامکی ارسال می‌شود.

وی خواستار ایجاد زیرساخت‌های امنیتی در شهر شد و افزود: در این راستا شهرداری‌ها و دیگر ادارات ذیربط باید با انگیزه و اهتمام بیشتری در این زمینه فعالیت کنند.

قربانی با اشاره به فعالیت 30 آژانس تلفنی در سطح شهرستان گفت: حدود 18 آژانس مجوز لازم را ندارند که در دست بررسی و اقدام برای گرفتن مجوز هستند که در صورتی که شرایط لازم را بتوانند ایجاد کنند به آنها مجوز داده می‌شود در غیر اینصورت نمی‌توانند فعالیت کنند.

وی با تأکید بر اینکه کل تابلوهای توقف ممنوع شهرستان باید زمان‌دار شوند، گفت: زمان‌دار شدن تابلوها باعث می‌شود زمان‌هایی که تردد کم است رانندگان محترم برای توقف با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به خط ویژه تاکسی در خیابان یک‌طرفه باهنر، گفت: از ساعت 13 تا 16 و از ساعت 19 تا 7 صبح این مسیر برای تردد عموم آزاد می‌شود که باید توسط شهرداری اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به درخواست متقاضیان مبنی بر تأسیس آژانس در روستاها، گفت: تأسیس آژانس در روستاها نیز باید با رعایت همه قوانین و زیرنظر بخشداری و فرماندهی انتظامی انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار