دبیر ستاد دهه فجر سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد
دبیر ستاد دهه فجر سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر آرد با هزینه حمل و نقل رایگان بین روستائیان و عشایر کرمانشاهی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 31 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،کوروش مهرابی با اشاره به تشکیل ستادی به مناسبت دهه فجر در اداره‌کل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور 9 اداره تابعه، اظهار داشت: امروز همزمان با آغاز دهه فجر اکیپ‌های خدمت‌رسان به روستاها و مناطق عشایرنشین استان اعزام می‌شوند و خدماتی را به صورت رایگان به آنها ارائه می‌دهند.

دبیر ستاد دهه فجر سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع آرد بین روستائیان و عشایر با هزینه حمل و نقل رایگان توسط امور عشایری خبر داد و گفت: توزیع آب رایگان بین روستائیان و عشایر و مایه‌کوبی و واکسیناسیون رایگان دامها علیه تب برفکی از 12 تا 22 بهمن از برنامه‌های ادارات تابعه جهاد کشاورزی استان به مناسبت دهه فجر است.

مهرابی با اشاره به اینکه انجام فعالیت‌های ترویجی و فرهنگی توسط اکیپهای امور اراضی و منابع طبیعی جهت جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری از دیگر برنامه‌های ادارات تابعه است، افزود: در این ایام گوشت و مرغ منجمد با قیمت مصوب دولت و به صورت گسترده در تمام مناطق روستایی، عشایر و شهری توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه نفراتی به عنوان روحانی، پزشک، دامپزشک، کارشناس کشاورزی و مصحح قرائت قرآن و نماز به روستاها اعزام می‌شوند، گفت: برگزاری 57 جشن انقلاب در دهستان‌ها و مراکز خدمات کشاورزی و افتتاح پروژه‌هایی از جمله 100 طرح آبرسانی از دیگر برنامه‌های جهاد کشاورزی است.

مهرابی با اشاره به اینکه روز 13 بهمن ماه در جهاد کشاورزی به عنوان روز درهای باز برای مدیران این اداره به منظور پذیرش بدون واسطه ارباب رجوع نامگذاری شده است، عنوان کرد: مسابقات کتابخوانی و قرآنی ویژه روستاییان و عشایر و اعزام منتخبان به مشهد و نشست‌های صمیمی رئیس سازمان با کشاورزان نیز در این دهه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه 125 جهادگر شهید دارد و دیدار با خانواده این شهدا از برنامه‌های دهه فجر است، گفت: تجلیل از زنان نمونه روستایی و عشایری و کشاورزان نمونه‌ای که در راستای اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید در بخش کشاورزی موفق بوده‌اند و برگزاری مسابقه تیراندازی برای کارکنان و میزگرد تلویزیونی رئیس سازمان از دیگر برنامه‌های این نهاد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار