پمدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه مطرح کرد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، گفت:از 460 کانکس در سطح استان به عنوان مدرسه وجود دارد، چرا که برخی مدارس مناطق مخروبه شده و با توجه به تعداد بالای دانش‌آموزان از آ‌ن‌ها استفاده می‌شود
کد خبر: ۳۷۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 09 February 2017
.به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، افتتاح هنرستان «شهید یوسف نیکزاد» شامگاه چهارشنبه با حضور برخی مسؤولان استانی، معاون استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس و برخی از مردم منطقه همزمان با ایام الله دهه‌فجر در شهرستان هرسین، برگزار شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، مرزبان نظری در این مراسم با اشاره به برخی توضیحات در زمینه بهره‌برداری از این پروژه در این شهرستان، تصریح کرد: پروژه هنرستان شهید نیکزاد در زمینی به مساحت یک‌هزار و 650 متر مربع با زیربنای یک هزار و 330 متر است.
این مسؤول افزود: این هنرستان فنی‌وحرفه‌ای در شهرستان هرسین شامل 10 اتاق درس و کلاس‌های کارگاهی، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و... است.
نظری ادامه داد: بیش از 111 متر دیوارکشی با اعتبارات بیش از 2 میلیارد تومان از محل منابع ملی (تخریب و بازساری مدارس فرسوده) برای این هنرستان لحاظ شده است.
این مسؤول یادآور شد: هنرستان این شهرستان با مساعدت و پیگیری حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس، و کمک‌های نقدی مجلس شامل 3 میلیادر دلار مصوب شده است تا  رفع دغدغه (مدارس تخربی و کانکس) مدارس و  ایمنی‌سازی در دستور کار استان قرار بگیرد.
وی گفت:‌ از 460 کانکس در سطح استان به عنوان مدرسه استفاده می‌کنیم، چرا که برخی مدارس مناطق روستایی مخروبه و فرسوده شده است و با توجه به تعداد بالای دانش‌آموزان در حال حاظر از کانکس به عنوان مدرسه استفاده می‌شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، اظهار داشت: هنرستان «شهید یوسف نیکزاد» اکنون با رشته‌های از جمله معماری، حسابداری، خیاطی و... راه‌اندازی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار