مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام اینترنتی متقاضیان اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان از پنجم اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 21 February 2017
سلیمان محبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، افزود: ثبت نام اینترنتی متقاضیان اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه از پنجم اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
 محبی ادامه داد: علاوه بر ثبت نام اینترنتی، اماکن اقامتی آماده شده از سوی آموزش و پرورش در تمامی ایام نوروز آمادگی پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی را دارند و افرادی هم که ثبت نام اینترنتی انجام نداده باشند، می‌توانند مراجعه حضوری داشته باشند. وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای آماده سازی 
بیش از دو هزار کلاس درس استان برای اسکان میهمانان نوروزی افزود: برای 
افزایش ظرفیت اسکان کلاسهای درس در صورت وجود متقاضی برنامه‌ریزی شده و 
مدارس ذخیره برای اسکان در نظر گرفته شده‌ و مشکلی برای اسکان میهمانان 
نوروزی در اماکن اقامتی مجموعه اموزش و پرورش استان نداریم. 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل خانه‌های معلم، مهمانسراها و کلاس‌های درس استان برای اسکان میهمانان نوروزی اظهار کرد: اقامتگاه‌های آموزش و پرورش و کلاس‌های درس استان از 27 و 28 اسفند ماه و پس از تعطیلی مدارس آماده اسکان میهمانان نوروزی خواهند بود. محبی افزود: متقاضیان اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش می توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی http://eskan.medu.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند. 
محبی با بیان اینکه 15 خانه معلم و مهمانسرای آموزش و پرورش در سطح استان اسکان میهمانان نوروزی را بر عهده خواهند داشت، افزود: به احتمال زیاد نوروز امسال شاهد شروع فعالیت دومین خانه معلم شهر کرمانشاه در محل کوچه ثبت شهر کرمانشاه باشیم. محبی افزود: شهر کرمانشاه در حال حاضر یک خانه معلم دارد که در بلوار شهید بهشتی شهر کرمانشاه واقع شده است. به گفته محبی نوروز سال گذشته حدود 120 هزار نفر روز در اماکن اقامتی آماده شده از سوی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اسکان داده شدند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار