نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری مسابقات جام‌جهانی کشتی آزاد بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در تاریخ ورزش این استان بود، گفت: باید توسعه فضاهای ورزشی برای این استان یکی از اولویت‌های مهم کاری مسؤولان محسوب شود.
کد خبر: ۳۸۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 21 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ،سید‌قاسم جاسمی ، اظهار داشت: برگزاری مسابقات جام‌جهانی کشتی آزاد 2017 با حضور ورزشکارانی از هشت کشور، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در تاریخ ورزش کرمانشاه بود.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر کرمانشاهیان از این رویداد مهم ورزشی، گفت: ورزشگاه حضرت امام‌(ره) جوابگوی استقبال پرشور شهروندان کرمانشاهی نبود، بسیاری از مردم در بیرون از ورزشگاه حضور داشتند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه فضاهای ورزشی باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد، گفت: کرمانشاه پهلوان‌خیز مهدتمدن، شایسته نیست فضاهای ورزشی به این صورت داشته باشد و باید توسعه فضاهای ورزشی برای این استان یکی از اولویت‌های مهم محسوب شود.

وی به قول مساعد وزیر ورزش و جوانان برای برگزاری هرساله رقابت‌های جهانی در یکی از رشته‌های ورزشی در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: برای پیشرفت فضای ورزشی استان باید تمامی مسؤولان در کنار یکدیگر تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار