نسرین نازئی در گفتگو با تابناک:
مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت: امسال دو هزارو 300نفر در 69کارگاه آموزشی 780ساعت تحت پوشش و آموزش هیات پزشکی ورزشی استان قرار گرفته اند.
کد خبر: ۳۸۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 21 February 2017
نسرین نازئی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: برگزاری همه ی کارگاههای آموزشی برای ادرات ، هیئت های مختلف ورزشی ، والدین و رزشکاران از سوی فدراسیون رایگان بوده است.
مسئول کمیته پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت: در سه دوره 6کارگاه بین المللی برگزار که در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه داده شد همچنین  سه دوره  احیاو کمک های اولیه برای پزشکان، پزشکیاران و مربیان در سطح استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه ما براساس موضوع های پیشنهادی ارگان ها وهیئت های مختلف ورزشی کارگاه آموزشی برگزار کرده ایم ، افزود:  با هدف دانش  افزایی  آنان در زمینه ی روانشناسی، تغذیه، حرکات اصلاحی از بروز ترین سرفصل های آموزشی استفاده کرده ایم.
نازئی تصریح کرد:  برای اولین با در در غرب کشور  کارگاه  ورزش در بارداری برای مادران باردار در سطح استان کرمانشاه برگزار کرده ایم که  مدرسان آموزش های لازم را به آنان دادند  و هدف ما این است نظیر این برنامه ها را در آینده ادامه دهیم.
وی برگزاری این کارگاه ها را برای شرکت کنندگان رضایت بخش دانست و عنوان کرد:  تا بیستم اسفندماه سال جاری در رشته های مختلف با حضور شرکت کنندگان از سراسر استان کارگاه های آموزشی برگزار می شود.
نازئی با اشاره به برگزاری  دوره های آب درمانی در پنجم و ششم اسفندماه امسال، متذکر شد:  در این دوره علاوه  بر استان کرمانشاه متقاضیانی از  استان های دیگر هم  با ظرفیت سی نفر خانم و آقا برای شرکت در این دوره داشته ایم.
 وی افزود: در این دوره  در دو بخش تئوری و عملی از سوی رئیس هئیت پزشکی ورزشی استان و فیزیو تراپ های این مرکز  به آقایان و بانوان
به آقایان و بانوان  نکات حین آب درمانی و آموزش های لازم  داده می شود  ودر پایان دوره شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون گواهی نامه داده می شود.
این مسئول گفت:  هم چنین هفتم اسفند ماه کارگاه پیشگیری از آسیب ها و عوارض مصرف دوپینگ و مواد نیروزا  از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر استان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه بیمه ورز شکاران365 روزه شده است ، خاطر نشان کرد:  به ورزشکاران   در استفاده از خدمات هیئت پزشکی و رزشی در رشته های مختلف ورزشی هشتاد  درصد تخفیف داده می شود .
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار