رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در انتخابات پیش رو رعایت حقوق مردم و صیانت از آرای آنان برابر با قانون و مقرارات، سر لوحه کار دولت است.
کد خبر: ۳۸۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲ 22 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ یوسف شاه حسینی در دومین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات استان که مسئولین اداری کمیته های هئیت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه حضور داشتند، بیان داشت: همه ما چه مجریان و چه ناظران انتخابات بایستی زمینه هر چه باشکوه برگزار شدن انتخابات را فراهم و تلاش کنیم که مردم در پای صندوق های اخذ رای برای تعیین سرنوشت خودشان حضوری گسترده و حداکثری داشته باشند.

وی حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های اخذ رای برای تعیین سرنوشت خودشان را به عنوان یک سرمایه گرانقدر اجتماعی یاد کرد و گفت: اگر چه هئیت نظارت و اجرایی در دو ساختار مجزا  تعریف شده اند اما هدف هر دو یکی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم رقابتی و قانون مند است.

در این دیدار رستم آبادی دبیر هیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان کرمانشاه نیز گفت :بر اساس آموزه های دینی ما آبروی مومن ارزش و جایگاه والایی دارد تا جایی که از کعبه نیز بالاتر است بر این اساس ما خود را مکلف به رعایت قوانین انتخابات دانسته و به هیچ وجه با آبروی افراد بازی نخواهیم کرد.

وی افزود: مبنا و ملاک بررسی صلاحیت ها مراجع چهار گانه ای است که قانون مشخص کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار