مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه به فعالیت 17 دفتر و شرکت زیارتی در این استان اشاره کرد و گفت: بیش از 70 درصد ظرفیت پیش ثبت‌نام از متقاضیان کرمانشاهی اعزام به عتبات عالیات در ایام نوروز تکمیل شده است.
کد خبر: ۳۸۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 22 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ،حامد دارابیبا اشاره به آغاز پیش ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در ایام بهار 96، اظهار داشت: پیش ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در ایام نوروز از اول اسفند‌ماه جاری آغاز شده است.

وی با اشاره به اعلام نتایج قرعه‌کشی زائران در کاروان‌های نوروزی که در سایت http://www.atabat.org.ir قابل رویت است، ادامه داد: کسانی که اولویت آن‌ها از یک الی 10 است تا روز هفتم اسفندماه جاری نسبت به قطعی شدن ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه اضافه کرد: افرادی که در قرعه‌کشی اولویت آن‌ها 11 شده است ساعت 10:30 دقیقه صبح روز هفتم اسفندماه جاری به سایت مذکور مراجعه و ظرفیت کاروان‌های زیارتی که باقی‌مانده است را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه تا‌کنون بیش از 70 درصد ظرفیت پیش ثبت‌نام متقاضیان اعزامی به عتبات عالیات این استان تکمیل شده است، گفت: امسال نزدیک به 60 درصد افزایش اعزام عتبات عالیات را در استان داشته‌ایم که اعلام آمادگی مشتاقان اهل بیت(ع) بیش ازاین میزان است.

دارابی به فعالیت 17 دفتر و شرکت زیارتی در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: مشتاقان زیارت اهل‌بیت، عصمت و طهارت(ع) تنها در کاروان‌های که زیر نظارت سازمان حج و زیارت و مجموعه دستگاه امنیتی ایران و عراق است، ثبت‌نام کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برای هر زائرای که زیر نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات مشرف می‌شود، 200 دلار ارز مبادله‌ای(به قیمت آزاد نیست) با هماهنگی بانک ملی و ملت انجام می‌شود که افراد می‌توانند از این تسهیلات نیز استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار