رییس نظام مهندسی کشاورزی کرمانشاه:
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه بر لزوم بهره‌گیری از توان"مهندسان کشاورزی" برای تحول در این بخش تاکید کرد.
کد خبر: ۳۸۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 23 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسناسیاوش سیفی به مناسبت روز مهندس ، با بیان اینکه استان کرمانشاه حدود 7400 نفر فارغ التحصیل کشاورزی و منابع طبیعی دارد، اظهار کرد: حدود 4500 نفر از این افراد جویای کار هستند.
 

سیفی با بیان اینکه آمار بالای فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی از یک سو می‌تواند فرصت و از دیگر سو می‌تواند یک تهدید باشد، گفت: از جهت آمار بالای بیکاری بین فارغ التحصیلان بخش کشاورزی این امر یک چالش است، اما این حجم زیاد از فارغ‌التحصیلان در صورتی که در راستای توسعه بخش کشاورزی بکار گرفته شوند خواهند توانست نقش مهمی در شکوفایی بخش کشاورزی استان داشته باشند.
 

 وی در ادامه با تاکید بر اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی رویکرد خود را از مسئول اشتغال بودن به سمت سهیم کردن فارغ التحصیلان به مشارکت در تولید تغییر داده است، افزود: به نظر می ‌رسد این دیدگاه خواهد توانست نقش مهمی در تحول در بخش کشاورزی داشته باشد.
 

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه حیات انسان مستلزم برخورداری از کشاورزی پایدار و اصولی است، افزود: مجموعه نظام مهندسی کشاورزی به دنبال نقش آفرینی در دستیابی به کشاورزی پایدار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار