هاشمی گفت: در جلساتی که با شبکه برای تأمین آب پایدار برگزار شده، تمهیداتی برای جلوگیری از قطعی و افت فشار آب اندیشیده شده به طوریکه متوسط مصرف سالانه آب برای هر نفر 125 لیتر در طول شبانه‌روز است.
کد خبر: ۳۹۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 09 March 2017
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: سالانه 27 میلیون مترمکعب آب شرب در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا؛ مصطفی هاشمی با بیان اینکه مصرف آب در ماه‌های گرم تابستان افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود مصرف آب در نزدیک به ایام عید 10 درصد افزایش پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه سالانه شاهد تلفات 27 درصدی آب در بخش روستایی هستیم، خاطرنشان کرد: این هدررفت ناشی از نشت شبکه‌ها و مخازن فرسوده، نشتی از خطوط، پمپاژ و انشعابات غیرمجاز است.

هاشمی یادآور شد: در جلساتی که با شبکه برای تأمین آب پایدار برگزار شده، تمهیداتی برای جلوگیری از قطعی و افت فشار آب اندیشیده شده به طوریکه متوسط مصرف سالانه آب برای هر نفر 125 لیتر در طول شبانه‌روز است.

وی با بیان اینکه 11 تانکر سیار برای ایام عید برای مناطقی که با قطعی آب مواجه می‌شوند، ارسال می‌شود، افزود: در طول ایام عید اکیپ‌های نگهداری و کنترل کیفیت آب در محل ستاد شهرستانها مستقر و در حالت آماده‌باش هستند.

هاشمی با اشاره به اینکه در ایام عید بیشترین مصارف آب دربخش خانگی است، گفت: بخش خانگی با 96 درصد بیشترین آمار مصرف آب را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار