در نهمین روز از دهه مبارک فجر ۱۴ هزار و ۴۸۰ مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده نهاوند ‌افتتاح و به متقاضیان تحویل شد.
کد خبر: ۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶ 09 February 2015
در نهمین روز از دهه مبارک فجر ۱۴ هزار و ۴۸۰ مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده نهاوند ‌افتتاح و به متقاضیان تحویل شد.

به گزارش تسنیم فرماندار نهاوند در مراسم افتتاح چهار طرح عمرانی در نهاوند اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر امسال ۷۱ پروژه و طرح عمرانی به ارزش ۳۶۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و افتتاح شد که این طرح‌های عمرانی در روزهای هشتم تا یازدهم با حضور استاندار و سایر مسئولان به بهره‌برداری می‌رسند.

امامعلی عبدالمالکی گفت: در بین استان و شهرستان‌های کشور نهاوند به لحاظ مقاوم‌سازی ۱۴ هزار و ۴۸۰ مسکن روستایی جزو ۱۰ شهر برتر کشور است و این افتخاری برای مردم نهاوند مسئولان زحمت‌کش این شهرستان است.

وی افزود: افتتاح و بهره‌برداری از واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه در روستای عبدالملکی از توابع بخش خزل در زمینی به مساحت هشت هزار مربع و زیر بنایی افزون پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث و با پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار بر ظرفیت تولید استان و شهرستان می‌افزاید.

عبدالملکی اظهار داشت: با افتتاح این واحد تولیدی برای چهار نفر ایجاد شغل شد و سالانه ۱۶۰ تن تولید گوشت مرغ به ظرفیت تولید گوشت سفید نهاوند افزوده شد همچنین یک واحد گاوداری ۱۰۰ رأسی در روستای صادق‌آباد چو لک بابش از پنج میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسیدوبرای سه نفر اشتغال‌زایی شد.

وی گفت: بهره‌برداری از ۳۸۰ واحد مقاوم‌سازی روستایی بااعتبار ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به‌صورت همزمان و راه آسفالت روستای قشلاق به طول یک هزار و ۴۰۰ متر و با هزینه‌ای بالغ‌بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از دیگر برنامه‌های افتتاحیه ایام دهه فجر امسال بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار