امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: زنان جامعه همچون مردان در تولید و اشتغالزایی کشور و در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی نقش آفرین و موثر هستند.
کد خبر: ۳۹۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۲ 25 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، آیت‌الله محمد حجتی با دعوت همگان به تقوا و عبادت خالصانه در محضر پروردگار، اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از تاکیدات مقام معظم رهبری در سال جاری است.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به مقام شامخ حضرت زهرا(س) و بصیرت والای این حضرت، تصریح کرد: زنان جامعه باید از این بانوی مکرم اسلام در تربیت فرزندانی انقلابی در 
مسیر دین مبین اسلام الگو بگیرند.

وی با تاکید براینکه انسان با خودشناسی به خداشناسی می‌رسد، گفت: زنان می‌توانند پابه‌پای مردان در جامعه و عرصه‌های مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... فعالیت کنند.

این مسئوولان با اشاره به روایات دینی متعدد از ائمه(ع) در زمینه تقوا، تولید و کارآفرینی در جامعه، ادامه داد: زنان ساکن مناطق عشایری و روستایی در تولید و تقویت اقتصاد خانواده و 

جامعه نقش آفرین هستند، همچنین باید همه بانوان کشور از توصیه و اصول رفتاری دخت نبی اکرم(ص) در زندگی خود پیروی کنند.

حجتی خاطرنشان کرد: مردان هم باید همچون زنان به رعایت حجاب و عفت اسلامی تلاش و اهتمام داشته باشند و از دستورات دین اسلام تبعیت کنند.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه به سالروز ولادت باسعادت حضرت باقر(ع) در 10 فروردین اشاره و بیان کرد: امام باقر(ع) در عمر با برکت خود توانستند بیش از چهار هزار شاگرد در مکتب اسلام را تربیت کنند و آنان را به سایر کشورها برای ترویج دین اصیل و ناب اسلام هدایت می‌کردند.

این مسؤول به یکی از مناسبت‌های ماه رجب با عنوان لیلة‌الرغائب اشاره کرد و گفت: در نخستین پنجشنبه ماه رجب گرفتن روزه و خواندن 12 رکعت در بین نماز مغرب و عشاء مستحب است.

امام جمعه موقت کرمانشاه اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید در دستور کار همه مسئوولان و متولیان مربوطه قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار