وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روانسر به دلیل افزایش جمعیت و قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی به بیمارستان نیاز ضروری دارد و احداث بیمارستان حق این مردم است.
کد خبر: ۴۰۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 13 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر حسن قاصی زاده هاشمی روز پنجشنبه در جمع مردم و مسئولان شهرستان روانسر افزود: در دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان کارهای بسیار خوبی انجام شده اما متاسفم از اینکه روانسر نتوانسته است شهد و شیرینی طرح تحول سلامت را بچشد.

وی تصریح کرد: بخش عمده ای از اعتبارات را در بیمارستان ها هزینه کرده ایم اما وقتی این شهرستان بیمارستان ندارد بخش عمده ای از خدمات طرح تحول سلامت در این شهرستانبروز و ظهور نداشته است.

وزیر بهداشت ادامه داد: امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر عملیات اجرایی بیمارستان روانسر را شروع کنیم که در این راستا به مجوزهای قانونی و مجوزهای مجلس نیاز دارد و ظاهرا بیمارستان روانسر در ردیف های بودجه لحاظ شده و سعی می کنیم هر چه زودتر کار را شروع کنیم.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: مردم شهرستان روانسر مردمی شریف و رئوف هستند که اقدام انسان دوستانه آنها برای نجات جان یک نفر مایه قدردانی و افتخار است.

وی گفت: مردم باید به بهداشت و سلامت خود بیش از گذشته توجه کنند تا به پزشک و بیمارستان نیازی نداشته باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: هر چه به خوراک و رفتار شخصی توجه داشته باشیم کمتر بیمار خواهیم شد و با شکر و نمک کمتر، تحرک بیشتر و عدم استعمال دخانیات سلامتی خود را تضمین کرده ایم.

قاضی زاده هاشمی افزود: دولت تدبیر و امید با تکیه بر عقلانیت و تدبیر و خرد جمعی خدمات بسیار زیادی را در حوزه های مختلف داشته و کارهای بسیار خوبی در سطح کشور انجام شده است شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه به منظور افتتاح 10 طرح بهداشتی و درمانی و بازدید از شهرستان های استان کرمانشاه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار