مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه، همه مردم استان را به مشارکت در طرح "کوچه گردان عاشق" دعوت کرد.
کد خبر: ۴۳۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 29 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،جعفر دانش‌پرور ، با اشاره به برگزاری طرح "کوچه‌گردان عاشق" در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: امسال برای اجرای این طرح در سطح 500 خانواده محروم برنامه‌ریزی شده است.

دانش‌پرور با بیان اینکه در مرحله شناسایی خانواده‌های نیازمند هستیم، افزود: ممکن است در حین شناسایی خانواده‌های محروم تعداد این خانواده ها به بیشتر از 500 خانواده هم برسد که تلاش خواهیم کرد در صورت امکان این حمایت ها را در سطح خانواده‌های بیشتری داشته باشیم.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه با یادآوری اینکه در طرح "کوچه‌گردان عاشق" کیسه‌های مواد غذایی شبانه به درب خانه محرومین برده می‌شود، افزود: همه ساله در شب شهادت امیرالمومنین(ع) کیسه‌های مواد غذایی به یاد مولای متقیان در دستگیری از محرومان به درب خانه‌های خانواده‌های محروم برده می‌شود.

دانش‌پرور با بیان اینکه این کیسه‌ها حاوی مایحتاج یک ماه یک خانواده از برنج، روغن، ماکارانی، سویا، گوشت مرغ، گوشت قرمز، حبوبات و... خواهد بود، ادامه داد: در کیسه‌های سال گذشته اقلامی نظیر شوینده‌ها، خمیردندان، مسواک و... نیز گنجانده شده بود.

وی گفت: در مراسم"کوچه گردان عاشق" سال گذشته در مجموع مایحتاج مورد نیاز در اختیار 600 خانواده نیارمند قرار گرفت.

دانش‌پرور در ادامه با بیان اینکه سال گذشته برای اجرای طرح کوچه گردان عاشق حدود 80 میلیون تومان هزینه شد، افزود:  امسال نیز برای اجرای طرح به حدود 80 میلیون تومان پول احتیاج داریم که امیدواریم بخشی از این منابع از طریق برگزاری مراسم گلریزان " بزم مهر"و مابقی نیز با جمع آوری کمک خیرین از طریق اطلاع رسانی در فضای مجازی و رسانه ها تامین شود.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه شعار امسال طرح"کوچه‌گردان عاشق" را یک ماه بدون گرسنگی برای کودکان ایران عنوان کرد.
 
دانش‌پرور در ادامه با اشاره به برپایی آیین گلریزان "بزم مهر" برای جمع آوری کمکهای خیرین در استان اظهار کرد: این برنامه ساعت 17 روز جمعه 19 خرداد در تالار وحدت شهر کرمانشاه واقع در میدان جلیلی برگزار خواهد شد.

 وی از خیرین و مسئولین برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد و افزود: با مشارکت بیشتر خیرین می‌توانیم خدمات جمعیت را در سطح تعداد بیشتری از خانواده‌های نیازمند عملی کنیم.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه گفت: خیرینی که تمایل به کمک به فعالیت های این موسسه  دارند می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت‌ "6104337905324602"  به نام جمعیت امام علی(ع) کرمانشاه و یا 6104337770031308" به نام طرح کوچه‌گردان عاشق بانک ملت واریز کنند.

وی افزود: خیرینی که وجه خود را به حساب کوچه گردان عاشق واریز کنند باید شماره پیگیری و مبلغ واریزی خود را به سامانه پیامکی "30001223000110" اطلاع دهند.

دانش‌پرور ادامه داد: همچنین عموم مردم جهت تحویل کمک های غیرنقدی و نذورات خود می توانند با شماره های 09378998466 و09185729581تماس بگیرند و به هر میزان ممکن به صورت غیرنقدی در این طرح مشارکت کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار