رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از قهرمانی تیم رزمی‌کاران تویسرکان با کسب 12 مدال طلا در مسابقات رزمی چهارجانبه غرب کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵ 12 February 2015

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از قهرمانی تیم رزمی‌کاران تویسرکان با کسب 12 مدال طلا در مسابقات رزمی چهارجانبه غرب کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

کیانوش سلیمانی در گفت‌وگو با فارس  ، در خصوص برنامه‌های فرهنگی و ورزشی روزهای گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: یکسری مسابقات فوتسال بین ادارات در یک رقابت فشرده با برد تیم‌های مخابرات، کمیته داوران و آموزش و پرورش از رقبای خود و تساوی تیم‌های دانشگاه آزاد و اقتصاد و دارایی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از تیم فوتبال باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوالفقار در رشته فوتبال و رزمی در محل سالن ورزشی شهدای سرابی، افزود: همایش کوهپیمایی عمومی با حضور 200 نفر از مردم تویسرکان از مسیر میدان هلال احمر به طرف گلزار شهدای گمنام و آرامگاه میررضی آرتیمانی به مسافت چهار کیلومتر با اهدای هدایایی به 34 نفر از شرکت‌کنندگان تجلیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان به برگزاری دو صحرانوردی در شهر سرکان با حضور دو نفر شرکت‌کننده از مسیر گلزار شهدای سرکان تا مرکز شهر به مسافت سه کیلومتر اشاره کرد و ادامه داد: نوید رضیئی، رضا نوروزی و علی خاقانی در رده سنی نونهالان به ترتیب مقام اول تا سوم، مهدی فضلعلی«علی»، مهدی فضلعلی «اکبر» و امیر‌محمد فضل‌علی در رده سنی جوانان مقام‌های اول تا سوم، مهدی فضلعلی «مجید»، علی اسکندری و اسماعیل اسکندر در رده سنی جوانان مقام‌های اول تا سوم را در این مسابقات از آن خود کردند.

وی با اشاره به انجام مسابقات شنای استان با حضور همه شهرستان‌های همجوار و رقابت 133 ورزشکار در محل استخر شهدای گمنام شهرستان تویسرکان بیان کرد: این مسابقات در رده‌های سنی زیر 10 سال، 10 تا 17 سال و بزرگسالان برگزار شد.

سلیمانی با بیان اینکه تیم‌های همدان با کسب 197 امتیاز، دانشگاه بوعلی با 81 امتیاز و ملایر 81 امتیاز مقام‌های اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند، افزود: مقام‌های انفرادی رده سنی 15 تا 17 سال را سینا علی‌بابایی از همدان 100 متر قورباغه، علی مومنی از همدان 50 متر قورباغه، عرفان نعمتی از رزن 50 متر پروانه و مهران زمانی از همدان در 100 متر آزاد کسب کردند.

وی ادامه داد: امیر فرهودی از رزن در 100 متر قورباغه، محمد‌رضا ولایی از همدان 50 متر آزاد و سلمان تیموری از تویسرکان 50 متر قورباغه رده سنی بزرگسالان، پارسا چهاردولی از همدان 50 متر قورباغه، حسین گلستانی از همدان 50 متر آزاد، کسری کاظمی 100 متر کرال پشت و محمدرضا شوندی 10 متر قورباغه در رده سنی 13 تا 14 سال و علی‌محمد شجاعی 50 متر آزاد و امیرمحمد بهرامی 50 متر قورباغه در رده سنی 11 تا 12 سال مقام برتر را در این مسابقات به نام خود رقم زدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به اعزام تیم تکواندو خواهران رده سنی نونهالان به مسابقات قهرمانی استان به میزبانی اسدآباد، ادامه داد: تیم‌های اسدآباد، همدان و تویسرکان و بهار به طور مشترک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم بخش تیمی این دوره از مسابقات را به‌دست آوردند.

وی اضافه کرد: نفیسه عبدالملکی و رضوان جلیلوند مقام نخست، گیتی کلهر و شیوا عبدالمالکی مقام دوم و مرضیه عبدالمالکی و زینب صلح‌میرزایی مقام سوم مسابقات استانی تکواندو رده سنی نونهالان بخش انفرادی را به خود اختصاص دادند.

سلیمانی با اشاره به اینکه مسابقات زورخانه‌ای آموزشگاه‌های استان برای انتخابی کشور در محل زورخانه سجادی تویسرکان برگزار شد، از کسب مقام نخست در بخش دو میل، سه میل و چهار میل این مسابقات توسط حسین خدابخشی و مقام نخست در بخش کشتی توسط احمد‌رضا ظاهری در رده سنی نوجوانان خبر داد.

وی یادآور شد: مهدی دباغی در بخش چرخ چمنی و تیز، سید میلاد میرمعینی در بخش سه میل و چهار میل و رضا اسماعیل‌بگی در بخش دو میل مقام نخست رده سنی جوانان این سری از مسابقات کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با بیان اینکه یک دوره مسابقه سه جانبه گلبال بین تیم‌های تویسرکان، همدان و جانبازان همدان به میزبانی استان برگزار شد، گفت: تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان تویسرکان، همدان و جانبازان همدان به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را به‌ دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم گلبال نابینایان و کم‌نابینایان تویسرکان در مقابل دو تیم رقیب در این مسابقات با کسب امتیاز بالایی بر حریف‌های خود غلبه کرد.

سلیمانی با اشاره به حضور رزمی‌کاران تویسرکانی در مسابقات رزمی چهارجانبه غرب کشور به میزبانی کرمانشاه، گفت: این مسابقات با برتری تیم تویسرکان در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به پایان رسید.

وی از کسب 12 مدال طلا توسط رزمی‌کاران تویسرکانی در مسابقات رزمی چهارجانبه غرب کشور خبر داد و افزود: یوسف عبدالملکی در رده سنی نوجوانان و فرهاد کاووسی، مهدی سوری، مهدی خدامی، رضا ترکاشوند، محمد‌علی مرادی، رضا خزائی، احسان مالمیر، حسین اسکندری، جواد خزائی، قاسم سلیمانی، امیر جلیلوند در وزن‌های مختلف در رده سنی بزرگسالان مقام نخست این مسابقات را به نام خود رقم زدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار