نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران با سخت‌ترین تحریم‌ها هم دست از انقلاب و رهبر برنمی‌دارند.
کد خبر: ۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱ 12 February 2015

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران با سخت‌ترین تحریم‌ها هم دست از انقلاب و رهبر برنمی‌دارند.

به گزارش فارس از  محمد‌مهدی مفتح  در سخنرانی روز 22 بهمن در جمع مردم در میدان شهید فرشید تویسرکان، با تشکر از حضور پرشور مردم تویسرکان در راهپیمایی، اظهار کرد: اهدافی که انقلاب دنبال می‌کند اهداف اسلامی و بر مبنای دین است.

وی با اشاره به اینکه شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی و توجه به داشته‌های انقلاب شعار مسئولان و ملت ایران است، تاکید کرد: انقلاب با حمایت مردم متدین و ولایی به رهبری امام خمینی(ره) رژیم پهلوی را سرنگون کرد و آمریکای جهانخوار را به ذلت کشاند.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت با اشاره به اینکه امروز شاهد صدور انقلاب به خارج از مرزهای بلاد اسلامی هستیم، تاکید کرد: دشمنان ما در برابر این پیروزی‌ها به مخالفت با ما برخاسته و از پیروزی انقلاب تاکنون با ترور شخصیت‌های بزرگ، تحمیل جنگ هشت ساله، جنگ نرم و تحریم‌های اقتصادی برای به زانو درآوردن ملت ما اقدام کرده که با ایستادگی این ملت بزرگ مواجه شده‌اند.

وی با بیان اینکه با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب، دور نیست که جوانان ما نابودی اسرائیل را ببینند، تصریح کرد: استکبار هرچه تحریم‌ها را سنگین‌تر کند ملت ما هرگز از آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب و ولایت فقیه دست نخواهد کشید.

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: تلاش کردیم با اتکا به رهنمودهای رهبری و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بودجه‌ای متناسب و در برگیرنده رشد اقتصادی کشور و استمرار اهداف دولت در کنترل تورم و توجه به اقشار محروم را تنظیم کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم اقشار محروم کشور در سال آینده بیش از پیش مورد توجه برنامه‌های اقتصادی دولت قرار گیرند.

مفتح در ادامه مهمترین مسئله مورد توجه در تویسرکان را آب دانست و به بهره‌برداری سد سرابی اشاره کرد و گفت: سد خروم‌رود در ردیف بودجه قرار گرفته و تلاش داریم در سیاست جدید دولت این پروژه را به حرکت‌های عمرانی و اجرایی نزدیک کنیم.

وی به ایجاد ایستگاه راه‌آهن در روستای باباکمال تویسرکان اشاره کرد و ابراز کرد: با پیگیری‌ و تلاش در راستای نیازها و مشکلات شهرستان، اقدامات خوبی در بخش راه، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش تویسرکان صورت گرفته است.

فرماندار تویسرکان هم در این آئین راهپیمایی 22 بهمن را روز تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) مهمترین رویداد قرن بیستم است.

مهرداد موسوی با بیان اینکه انقلاب ریشه در اسلام و روح آزادمنشی مکتب تشیع دارد، گفت: امروز انقلاب ایران اسلامی به الگوی برتر برای ملل جهان برای ظلم‌ستیزی و مقابله با جور سلطه‌خواهان تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: ملت ما برای نان و آب انقلاب نکردند؛ بلکه برای اعتلای پرچم اسلام و انقلاب انقلاب کردیم.

*فاضلیان: دشمن امروز به نقطه بن‌بست رسیده است

به گزارش فارس از اسدآباد مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در راهپیمایی 22 بهمن در شهر اسدآباد، انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از مکتب اسلامی خواند و اظهار کرد: یکی از دلایلی که دشمن به ائمه اطهار(ع) و پیامبر اکرم(ص) اهانت می‌کند، رعب و وحشتی است که در وجود آنان رخنه کرده است.

حجت‌الاسلام سید محمدحسن فاضلیان با بیان اینکه امروز بعد از 14 قرن نام حضرت محمد(ص) جهانی و بین‌المللی می‌شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما در 36 سال پیش در چنین روزی به پیروزی رسید و امروز این پیروزی را جشن گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه 73 روز از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که تهدیدها، نفاق‌ها و توطئه‌ها آغاز شد، افزود: آن زمان امام راحل فرمودند که نگویید انقلاب اسلامی ایران؛ چراکه این انقلاب تنها مخصوص ایران نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه امروز همین انقلاب اسلامی در عراق، مصر، سوریه، لبنان، بحرین و فلسطین تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: این انقلاب به پیروی از ملت شهیدپرور، غیرتمند و عزم و اراده قوی‌ آنها تشکیل شده و پایدار مانده است.

فاضلیان با بیان اینکه امام خمینی(ره) و شهدای دوران انقلاب اسلامی برای آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی انقلاب کردند، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب در بیش از 400 مرکز نماز جمعه در سطح کشور برگزار می‌شود که 23 مرکز از این مراکز در سطح استان همدان برقرار است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به نقطه بن‌بست رسیده است، افزود: دشمن به جایی رسیده است که چون نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، کاریکاتور پیامبر اکرم(ص) را می‌کشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب برای کشور ایران ارزشی قائل نبودند، افزود: امروز دنیا در برابر دانشمندان انرژی هسته‌ای ما به زانو درآمده و این جای شکر دارد.

وی به جنگ هشت ساله عراق علیه ایران اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید که شما سه اصل را پذیرفته و پیروز شدید که آن سه اصل پیروی از مکتب اسلامی، ایمان به خدا و پیروی از رهبر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار