فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت:لزوم برقراری عدالت درارائه خدمات حمایتی شهرستان کمیته امداد نقش مهمی دررفع مشکلات نیازمندان دارد .
کد خبر: ۴۴۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 28 June 2017
به گزارش خبرگزار تابناک به نقل از از روابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب ، اکبر سنجابی در دیدار و دلجویی از مددجویان درمان در بستر و خانواده های ایتام تحت پوشش کمیته امداد سرپل ذهاب اظهار داشت: کمیته امداد امام (ره) مهمترین نهاد حمایتی است که از یادگارهای ارزشمند امام و از اهداف انقلاب اسلامی ایران بوده است که همواره در راستای خدمت به محرومین ومستضعفین و مستمندان جایگاه ویژه ای دارد.

 وی ایجاد حس همدلی در بین اقشار مختلف جامعه، استحکام روابط عاطفی بین افراد، جذب کمک‌های خیرین و مردمی در راستای مرتفع ساختن مشکلات افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش این نهاد از اهداف این دیدارصمیمی عنوان کرد.

فرماندارشهرستان با بیان اینکه خدمات حمایتی کمیته امداد سرپل ذهاب در دستگیری از نیازمندان قابل ستایش است،ادامه داد: این نهاد حمایتی با پیاده کردن عدالت در بین مذاهب اهل تسنن،تشییع و جامعه اهل حق شهرستان توانسته در همه زمینه ها رفع بسیاری از مشکلات معیشتی مددجویان را مورد هدف قرار دهد.

 بخشدارمرکزی سرپل ذهاب در ادامه اذعان داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) سرپل ذهاب توانسته است با احصای نیازهای مهم نیازمندان در نقاط مختلف محروم این شهرستان بسترهای لازم برای توانمندسازی آنان با حفظ کرامت این قشر فراهم آورد.

سیروس صادقی نقش این نهاد حمایتی در رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان مهم دانست و افزود: کمیته امداد یک ظرفیت بسیارمناسبی در همه عرصه های مختلف با نگاه کاهش فاصله طبقاتی در بین مردم ، کاهش فقر و توانمندسازی خانواده ها است.

 وی در ادامه بهره گيري از امكانات بالقوه و بالفعل نقاط مختلف شهرستان درراستاي فراهم نمودن زمينه ي مناسب جهت اشتغال و كسب درآمد پايدار براي مدجويان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در کنار کمکهای مختلف کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت، اشتغال‌زایی، خودکفایی، ایجاد فضای کسب‌ و‌ کار و تولید از اولویتهای کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای توانمندسازی افراد تحت حمایت این نهاد است.

 مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) سرپل ذهاب در پایان تصریح کرد: توليت و رسيدگی به امور بيماران و معلولين نيازمند، از کار افتادگان، آسب ديدگان، درماندگان، مستمندان، خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست در راس برنامه های کميته امداد امام خمينی (ره) قرار دارند، اين اقشار در صورت احراز شرايط استحقاق، علاوه بر دريافت مستمری، از ساير خدمات حمايتی اين نهاد نيز بهره‌مند خواهند شد. 

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از85هزارنفر جمعیت دارد و دارای 3هزار و 400 خانوار با 8هزار و 764نفر جمعیت تحت حمایت کمیته امداد می باشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار