سید مهدی حجازی در گفتگو با تابناک :
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان اسلام آباد غرب گفت:یک هزارو ۱۷۳ حامی از ایتام حمایت مادی و‌معنوی دارند که سرانه ی کمک حامیان هر یتیم ۱۸۰ هزار تومان است که در سال ۹۵ بیش از ۴ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال به مدد جویان کمیته امداد در شهرستان اسلام آباد غرب کمک شده است.
کد خبر: ۴۶۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 19 July 2017
سید مهدی حجازی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: با اشاره به انعقاد همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در راستای حمایت از ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد، گفت: پیش بینی می شود براساس این تفاهم نزدیک به ۱۰۰ نفر از ایتام تحت  مادی و معنوی خانواده های شهدا  اسلام آباد غرب قرار می گیرند.

وی خاطر نشان کرد: ۲۶۷ نفر از ایتام در سطح شهرستان اسلام آباد غرب از حمایت پدران معنوی، بر خوردار هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره) شهرستان اسلام آباد غرب درادامه اظهارداشت: بر اساس این قرارداد انتظار می رود که حمایت از ایتام و نیازمندان شهرستان افزایش یابد.

حجازی با بیان اینکه ایتامی که نزد کمیته امداد دارای شناسنامه هستند جهت دریافت کمک های مادی ومعنوی خیران در اولویت هستند، تصریح کرد: حامیان نیکوکار با مراجعه به دفاتر کمیته امداد می توانندماهیانه به حساب مستقیم مددجویان مبالغی را واریز کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دریافت این مبالغ از سوی خیر ان صرف خرید جهیزیه، و هزینه کمک تحصیل ایتام و... می شود.

گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار