فرماندار سرپلذهاب از آغاز عملیات دوبانده شدن محور سرپلذهاب به قره بلاغ با اعتبار 50 میلیارد ریال در روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 26 July 2017
به گزارش خبرگکزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب،اکبرسنجابی اظهار داشت: محور مواصلاتی سرپلذهاب به قصرشیرین، از مهمترین جاده هایی محسوب می شود که  به علت عرض کم ، حجم ترافیک بسیار بالا و وجود آسفالتهای غیراستاندارد و فرسوده ، همواره جان بسیاری از رانندگان و سرنشینان خودروها را می گیرد. 

وی افزود: به منظور کاهش تلفات و خسارات ناشی از تصادفات رانندگی از سرپلذهاب به سمت قره بلاغ مسیری به طول 2 و نیم کیلومتر با اختصاص 50میلیارد ریال تعریض و دوبانده خواهد شد و امید است تا اربعین حسینی سال جاری آماده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 فرماندار شهرستان عنوان کرد: پیش از این ، درایام الله دهه فجر سال گذشته کلنگ تعریض خروجی شهر به سمت قره بلاغ با اعتبار اولیه 6 میلیارد ریال بر زمین زده شد اما منابع محدود شهرستان به تنهایی تکاپوی اجرای قسمتی از بزرگراه کربلا و تعریض این محور مواصلاتی شهرستان سرپلذهاب به سمت قره بلاغ را نداشت.

 وی یادآور شد: فراهم کردن امکانات برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی در سال جاری و کاهش تصادفات منجر به فوت در این مسیر ، ایجاد بستر ایمن و سالم برای رفت و آمد مسافران در مسیر سرپل ذهاب به قصرشیرین را در اولویت دستور کار قرار گرفته است.

 وی در پایان بیان داشت: راه ها به عنوان زیرساختهای ضروری عامل توسعه و یک منطقه بوده و در رشد بالندگی تمام حوزه‌ها و ایجاد آرامش و امنیت مهمترین مؤلفه‌های توسعه نقش 
بی‌بدیل دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار