مدیرعامل پروژه هتل پنج ستاره و پارک آبی کرمانشاه از عدم همکاری برخی دستگاه‌ها برای اجرای این پروژه گلایه کرد و گفت: اکنون به دلیل عدم همکاری شهرداری روند کار با کندی مواجه شده که ادامه این روند باعث ورشکستگی سرمایه‌گذار خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 15 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،محمدرضا ناصری، با اشاره به آخرین وضعیت پروزه هتل پنج ستاره کرمانشاه، اظهار کرد: از اسفند سال گذشته شهرداری به بهانه پروانه ساخت روند کار ما را با مشکل مواجه کرده و اکنون بیش از دو ماه است که عملیات اجرایی پروژه متوقف است.
 
وی ادامه داد: دلیل این امر پایان مهلت پروانه ساخت ما است که باید تمدید شود  که در حال طی مراحل قانونی آن هستیم، اما در تمام ایران زمانی که روند کار تمدید پروانه ساخت طی می‌شود جلوی اجرای کار گرفته نمی‌شود که متاسفانه در کرمانشاه شهرداری روند کار هتل پنج ستاره را متوقف کرده است.
 
ناصری اظهار کرد: از سال 94 تقاضای تمدید پروانه کردم که هنوز موفق به تمدید آن نشده ام.
 
مدیرعامل پروژه هتل پنج ستاره و پارک آبی کرمانشاه مشکل دیگر این پروژه را تاخیر در پرداخت تسهیلات دانست و یادآوری کرد: بانک حدود 13 ماه پرداخت تسهیلات به پروژه را به دلیل شش دانگ نبودن سند زمین به تاخیر انداخت که باعث طولانی شدن روند اجرای کار شد.
 
 ناصری افزود: در نهایت هم از 10 میلیارد تومان تسهیلاتی که برای پروژه هتل پنج ستاره کرمانشاه در نظر گرفته شده، تاکنون پنج میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
 
وی تاکید کرد: درخواست هشت میلیارد تومان تسهیلات دیگر هم داده‌ایم که منتظریم با آن موافقت شود.
 
مدیرعامل پروژه هتل پنج ستاره و پارک آبی کرمانشاه با اشاره به اینکه به دلیل تاخیر 13 ماهه در پرداخت تسهیلات دوران مشارکت با بانک نیز به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: مشکل دیگر ما این است که باید دوران مشارکت با بانک دو سال تمدید شود که این امر از دست استان خارج است.
 
ناصری معتقد است، همه این عوامل باعث شده روند ساخت پروژه هتل پنج ستاره کرمانشاه با تاخیر مواجه شود.
 
وی گفت: با این روند افتتاح فاز اول پروژه که هتل پنج ستاره است در سال 97 خواهد بود و اگر این مشکلات حل شود هتل پنج ستاره را 15 ماهه اجرا می‌کنیم.
 
مدیرعامل پروژه هتل پنج ستاره و پارک آبی کرمانشاه کل اعتباری که تاکنون برای اجرای هتل پنج ستاره هزینه شده را بیش از یازده میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این رقم هفت میلیارد تومان آورده من به عنوان سرمایه‌گذار پروژه بوده است.
 
ناصری اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را نیز 15 میلیارد تومان برآورد کرد.
 
به گفته این سرمایه‌گذار، اکنون پیشرفت فیزیکی پروژه هتل پنج ستاره حدود 50 درصد است.
 
 وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه از سال 94، ادامه داد: برای اجرای این پروژه تمام زندگی خود را پای کار آوردم، اما متاسفانه همکاری کافی با ما نمی‌شود.
 
مدیرعامل پروژه هتل پنج ستاره و پارک آبی کرمانشاه تاکید کرد: تنها بخشی که با همکاری می‌کند، مجموعه استانداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.
 
ناصری خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌ها برای اجرای هتل پنج ستاره کرمانشاه شد و گفت: این پروژه در دو فاز هتل پنج ستاره و پارک آبی که در آینده ساخته می‌شود برای حدود 400 
نفر ایجاد شغل می‌کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار