کاراته کای کرمانشاهی گفت: استان کرمانشاه پتانسیل بالایی در ورزش کاراته دارد و باید حمایت‌های کافی از این رشته به عمل آید.
کد خبر: ۴۹۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 16 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،بهزاد کنگرشاهی کاراته کای کرمانشاهی ، اظهار داشت: فعالیت در ورزش کاراته را از سن هفت سالگی در سبک کیوکوشین کاراته آغاز کردم و با حمایت خانواده هر ساله حائز عناوین کشوری و جهانی شدم.

وی بیان کرد: یکی از خواسته های همیشگی ما این بود که کاراته نیز وارد ورزش‌های المپیکی شود و قهرمانان این رشته در المپیک به میدان بروند.

کنگرشاهی با اشاره به پتانسیل بالای استان کرمانشاه در ورزش کاراته گفت: این استان پتانسیل بالایی در کاراته دارد و قهرمانان بسیاری همچون سعید احمدی را پرورش داده که برای آینده ورزش استان سرمایه محسوب می‌شوند.

وی خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به تقویت ورزش کاراته و حمایت از ورزشکاران این رشته پرطرفدار در کرمانشاه شد و گفت: حضور کاراته کاهای استان کرمانشاه در میادین ملی و بین المللی همواره با کسب افتخار همراه بوده است.

کنگرشاهی بیان کرد: جا دارد از مربیان پیشین خود کامران امینی، شاهین غلامی، استاد نبی فتحی، بهمن بخشی و دکتر آشوری به پاس زحماتشان قدردانی نمایم.

گفتنی است؛ کسب ۳۳ مدال طلای کشوری در رشته کیوکوشین کاراته و رشته های رزمی، ۴ مدال طلا در مسابقات بین المللی، کسب ۲ مدال طلای آسیا، ۲ مدال طلای اروپا، کسب 

عنوان تکنیکی ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۴ ارمنستان، و کسب کاپ جنگنده ترین بازیکن در مسابقات بین المللی در سال ۸۰ از سوابق این ورزشکار کرمانشاهی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار