مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از برگزاری اولین جشنواره سراسری 'رسانه و رفاه اجتماعی' با هدف ایجاد ارتباط سازنده میان خبرنگاران و سیاست گذاران حوزه رفاه اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 16 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  ایرنا،داوود یاوری، اظهار کرد: خبرنگاران استان کرمانشاه می توانند آثار خود را در موضوعات 'نقد سیاست‌های غلط اجرایی در حوزه فقرزدایی، تاثیر بیکاری در افزایش فقر و بزهکاری، نقش فقر در افزایش اعتیاد و تاثیر آن بر خانواده، افزایش آمار طلاق، افزایش حاشیه‌ نشینی، تغییرات اقلیمی و مهاجرت از روستاها به شهرها، زندگی زنان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست و نقش فقر در افزایش کودکان کار و معلولیت' به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: این آثار باید در یکی از قالب های گفت و گو و مصاحبه، گزارش خبری، یادداشت، مقاله و طنز تهیه شده باشد.

یاوری خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه تا دهم مهر امسال فرصت دارند حداکثر 2 اثر خود را در محورهای مشخص ‌شده‌ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: فرم شرکت در جشنواره و مقررات از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایت 'تامین 24' به آدرسwww.tamin24.ir قابل دسترسی است.

یاوری خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره نیز روز 25 مهر همزمان با روز جهانی مبارزه با فقر در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار