مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کشف ۸۰۳ ثوب البسه خارجی و دو دستگاه کولرگازی و صدور جریمه ۱۴۲ میلیون ریالی برای قاچاقچی این اقلام در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 18 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی ، از کشف ۸۰۳ ثوب البسه خارجی و دو دستگاه کولر گازی از یک قاچاقچی خبر داد و گفت: این قاچاقچی که سعی داشت این محموله را از استان کرمانشاه خارج و به به سایر استان ها انتقال دهد برابر گزارشات مردمی و اقدام ضربتی پلیش مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه در گلوگاه شهید زنگنه دو راهی نهاوند دستگیر شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: این قاچاقچی همراه با پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد و شعبه پس از جری تشریفات قانونی متهم را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۱۴۲ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۸۷۴ ریال محکوم کرد.

کشف ۱۶ هزار و ۸۲۵ ثوب انواع البسه خارجی در کرمانشاه

وی از کشف بیش از  ۱۶ هزارانواع البسه خارجی قاچاق نیز  خبر داد و گفت: این قاچاقچی که سعی داشت محموله را به سایر استان ها انتقال دهد، برابر گزارشات مردمی و اقدام ضربتی پلیش مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه دستگیر و همراه با پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال و شعبه پس از جری تشریفات قانونی متهم را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۱۰۶ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۳۶۸ ریال محکوم کرد.

کشف ۶ دستگاه لباسشویی و کولر گازی قاچاق

جودکی افزود: همچنین دو دستگاه لباسشویی و چهار دستگاه کولر گازی از یک قاچاقچی که سعی داشت محموله را به دیگر استان ها انتقال دهد، کشف شد.

 وی افزود: برابر گزارشات مردمی و اقدام پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه متهم دستگیر و همراه با پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال و شعبه پس از جری تشریفات قانونی متهم را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۵۹ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۵۷ ریال میلیون ریال محکوم کرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار