آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره فرهنگی ادبی بازی‌دراز ویژه استان‌های غربی کشور از جمله کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان و همدان، دوم مهرماه است.
کد خبر: ۴۹۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 21 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی ادبی بازی‌دراز، نخستین جشنواره فرهنگی ادبی بازی‌دراز ویژه استان‌های غربی کشور از جمله کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان و همدان را در بخش های شعر، داستان کوتاه و خاطره برگزار می‌کند.

موضوعات این جشنواره شامل دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای مدافع حرم، زن و دفاع مقدس و عاشورا و دفاع مقدس است.

موضوع عملیات بازی‌دراز، پادگان ابوذر و احمد بن اسحاق در بخش ویژه این جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شرکت کنندگان در بخش شعر می‌توانند آثار خود را به زبان فارسی و کردی ارایه کنند و هر هنرمند می‌تواند در هر کدام از بخش‌های جشنواره حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال کند.

 براساس جدول زمان بندی اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 2 مهرماه است و اختتامیه جشنواره فرهنگی ادبی بازی دراز روز پنج شنبه، 20 مهرماه با تجلیل از صاحبان آثار برتر در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در کرمانشاه، سرپل‌ذهاب، میدان امام خمینی، خیابان ارشاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 08342222471 و 08342222999 تماس بگیرند.

گفتنی است، مجموعه آثار برگزیده جشنواره در قالب کتاب از سوی دبیرخانه منتشر می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار