رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از نظارت ۴ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی بر ذبح دام‌های قربانی در ایام تاسوعا و عاشورا در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۵۰۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 02 October 2017
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از نظارت ۴  اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی بر ذبح دام‌های قربانی در ایام تاسوعا و عاشورا در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا؛ عادل بصیری محمدپور اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن  تاسوعا و عاشورا و انجام مراسم ذبح و قربانی دام طی این ایام، دامپزشکی شهرستان نسبت به اجرای طرح نظارت و کنترل شرعی و بهداشتی بر دامهای قربانی مردم اقدام می کند.

وی افزود: از ۴ اکیپ طرح نظارت و کنترل شرعی و بهداشتی بر دام های قربانی یک اکیپ ثابت و ٣ اکیپ به صورت سیار در نظر گرفته شده که هر اکیپ متشکل از یک دامپزشک، یک بازرس مواد خام، یک نفر کارشناس و یک  ناظر ذبح دام شرعی خواهد بود.
 
بصیری محمدپور خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامت و تامین بهداشت عمومی این اداره در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی آمادگی خدمت رسانی به مردم برای نظارت شرعی و بهداشتی ذبح دام و نیز نظارت بر لاشه های دام های نذری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را دارد.

رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد از شهروندان خواست به منظور اطلاع بیشتر با شماره ۱۵۱۲  ویا شماره تلفن ٣٣١٣۴٩٢۶ تماس گرفته و از خدمات رایگان این اداره بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار