مدیراوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بر مشارکت همگانی از سوی مردم تاکید کرد و اظهار داشت: کمک و حمایت خیران، بیش از هرچیز موجب تسلی دردهای بیماران مبتلا به بیمارهای نادر می شود، چنانچه تجربه این مقوله در گذشته بارها دیده شده است.
کد خبر: ۵۰۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 08 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان  کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت الله عباسیان گفت: راه اندازی مرکز بنیاد بیماری های نادر یکی از اولویت ها و مهم ترین نیازهای درمانی در استان کرمانشاه بود که امروز این هدف محقق شد.

وی با تاکید براینکه نمی توان هم به بندگان خدا بی تفاوت بود و هم ادعای بندگی به پروردگار را داشت، افزود: رسیدگی به بیماران و کمک به آنان در کاهش رنج بیماری از نشانه های خلوص و بندگی در برابر پروردگار است.

این مسوول بر مشارکت همگانی از سوی مردم تاکید کرد و اظهار داشت: کمک خیران در امور اینچنینی، بیش از هرچیز موجب تسلی دردهای بیماران می شود، چنانچه تجربه این مقوله در گذشته بارها دیده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه یادآور شد، قشر وسیعی از افرادی که به بیماری های نادر مبتلا هستند با مشکلات اقتصادی و مالی مواجه اند و در عین حال از بیماری های سخت رنج می برند که  به حمایت بیشتر از سوی مردم نیاز دارند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار