معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۵۸ گیت ورود و خروج برای تردد زائران اربعین حسینی در مرز خسروی پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۵۱۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 22 October 2017
به گزراش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم؛سرهنگ محمدرضا آمویی  با اشاره به راه‌اندازی سریع گیت‌های گذرنامه در مرز خسروی و همچنین بر نظارت بر پارکینگ‌های تعیین شده برای زائران اظهار داشت: 58 گیت گذرنامه برای تردد زائران اربعین حسینی در مرز خسروی پیش‌بینی شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل نیروهای انتظامی استان برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی گفت: مرز خسروی از پنجم آبان‌ماه بازگشایی خواهد شد و تردد زائران اربعین حسینی از اوایل صبح تا ساعت 14 بعد از ظهر انجام می‌شود.

آمویی با بیان اینکه همکاران ما پلیس گذرنامه در راستای ارائه خدمات مضاعف برای صدور گذرنامه زائران اربعین تا زمانی که مراجعه افراد وجود داشته باشد موظف به ارائه خدمت به 
زائران هستند بیان کرد: ساختمان پلیس گذرنامه به روی زائران باز است و همکاران ما از ساعت 8 صبح تا 14 ظهرو از ساعت 16 تا 18 بعداز ظهر به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه باید گذرنامه افراد از زمان اخذ آن تا 6 ماه اعتبار داشته باشد گفت: گرفتن ویزا تنها از طریق سامانه سماح در دفاتر حج و زیارت دارای مجوز امکان‌پذیر است و هیچ گونه 
ارائه خدمتی از طریق کنسولگری عراق در کرمانشاه انجام نخواهد شد بیان کرد: در حوزه تبلیغاتی نیز معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تمامی هشدارها و توصیه‌های پلیس را هم به صورت بنرهای خیابانی در جاده‌ها و نقاط مختلف شهر و هم به صورت تراکت در اختیار زائران قرار می‌دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه با توجه به آمادگی همه عوامل انتظامی، امنیتی، ارتش و سایر دستگاه‌ها امنیت مطلوبی در مرز خسروی برقرار است عنوان کرد: نیروی انتظامی باید نظارت ویژه بر خدمات‌رسانی به زائران داشته باشد و با جدیت بیشتری اقدام کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار