مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر گفت:مردم خیر شهرستان سنقر در شش‌ماهه امسال حدود 200 میلیون تومان به در سرفصل صدقات به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۵۱۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 30 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، صفدر امجدیان، مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر بابیان اینکه امسال یک میلیارد و 769 میلیون تومان کمک از مردم خیر این شهرستان جمع‌آوری‌شده است، گفت: حدود 200 میلیون تومان از این کمک‌های در سرفصل صدقات به نیازمندان اهداشده است.

امجدیان با یادآوری اینکه کمک‌های مردمی در هر زمینه‌ای که بخواهند برای نیازمندان هزینه خواهد شد، افزود: صدقات مردمی از حدود 12 هزار صندوق صدقات تعبیه‌شده در این شهرستان جمع‌آوری و یا توسط مردم خیر به این نهاد اهداشده است.

وی بابیان اینکه برخی از صدقات مردمی به‌صورت غیرنقدی به نیازمندان اهدا می‌شود، عنوان کرد: یکی از خیران باغدار در شهرستان سنقر نیز بیش از هزار کیلوگرم از محصول سیب باغ خود را در قالب صدقات به نیازمندان سنقری اهدا کرده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سنقر با یادآوری اینکه این میزان صدقه بین 200 خانوار نیازمند سنقری توزیع‌شده است، بیان کرد: ارزش محصول اهدایی این خیر بیش از سه میلیون تومان بوده است.

صفدر امجدیان همچنین به صدقه 10 میلیون تومانی یکی دیگر از خیران نیکوکار اشاره کرد و ادامه داد: این خیر نیک‌اندیش کمک خود را برای ازدواج یتیم تحت حمایت اهدا کرده است.

امجدیان با تأکید بر اینکه دفاتر این نهاد همواره به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی بر روی خیران باز است، ابراز امیدواری کرد: نیکوکاران همچون گذشته یاری‌رسان این نهاد برای کمک به نیازمندان باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار