مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به ذخیره اقلام مورد نیاز مردم استان با اولویت مناطق زلزله زده اظهار کرد: هیچ کمبودی برای تامین مایحتاج مورد نیاز مردم استان چه در مناطق زلزله زده و چه در دیگر مناطق نداریم.
کد خبر: ۵۲۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 22 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا، علی‌اصغر بهمنی پور، با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم استان با اولویت زلزله زدگان استان نداریم، گفت: اقلام اساسی مورد نیاز مردم به هر میزان که بخواهند در استان موجود است و در صورت وجود متقاضی بیشتر نیز سریعا نسبت به وارد کردن این اقلام به انبارها و سردخانه های استان اقدام خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به ادامه دار بودن این طرح تا زمانی که مردم احتیاج داشته باشند، گفت: این اقلام در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای سطح استان موجود است، ضمن اینکه در شهرستان های زلزله زده نیز مردم می توانند با مراجعه به فروشگاه های بزرگ این اقلام را تهیه کنند.

بهمنی‌پور اضافه کرد: در حال حاضر اقلام مورد نیاز موکب های برپا شده در مناطق زلزله زده با نرخ مصوب دولتی تامین می‌شوند.

وی با اشاره به موجود بودن300 تن برنج هندی 1121 در انبارهای استان کرمانشاه اظهار کرد: این برنج با قیمت مصوب دولتی هر کیلو 4000 تومان درب انبار به فروش می‌رسد و با قیمت هر کیلوگرم 4300 تومان به دست مشتریان می‌رسد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه گوشت قرمز منجمد کافی در سردخانه‌های استان کرمانشاه وجود دارد، اظهار کرد: در حاضر حدود 80 تن گوشت قرمز منجمد در سردخانه های استان موجود است که گوشت ران هر کیلوگرم 23 هزار تومان درب سردخانه  و هر کیلوگرم 24 هزار تومان به دست مصرف کنندگان می رسد.

 بهمنی‌پور افزود: گوشت سردست و گردن با قیمت هر کیلوگرم 22 هزار تومان درب سردخانه و 23 هزار تومان به دست مشتریان می‌رسد.

وی با اشاره به ذخیره 450 تنی گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان عنوان کرد: قیمت عرضه آن درب سردخانه هر کیلوگرم 5800 است و با قیمت هر کیلوگرم 6300 به دست مشتریان می رسد.

بهمنی‌پور با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای تامین شکر مورد نیاز مردم استان نداریم، گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم شکر با نرخ مصوب دولتی 2720 تومان درب کارخانه و 3020 تومان به دست مشتریان می‌رسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار