معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: پزشک قانونی برای بررسی میزان کشته‌شدگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه به‌صورت میدانی در منطقه بررسی مجدد انجام می‌دهد.
کد خبر: ۵۳۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 28 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزرای تابناک،مجتبی نیک‌کردار معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: هزار چادر در مناطق زلزله‌زده برپا شده است و حدود چند چادر در بارندگی اخیر مشکل پیدا کردندتیم‌های مربوطه برای اهالی مناطق زلزله‌زده نحوه استقرار چادر و پیشگیری از آسیب‌دیدگی در شرایط باران و باد شدید را آموزش دادند.

وی با بیان اینکه به‌صورت آزمایشی دفترچه توزیع اقلام یک‌روزه، 72 ساعته و یک ماهه به شهروندان زلزله‌زده داده شده است، متذکر شد: در فاز بعدی تاکنون بیش از 25 هزار نسخه از آن برای سایر شهروندان صادر شده است.

نیک‌کردار با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سرپل‌ذهاب استقرار یافته است و اصفهان هم به‌عنوان معین این شهرستان انتخاب شده است که در ورزقان و بم تجارب خوبی دارد، گفت: پزشک قانونی برای بررسی میزان کشته‌شدگان به‌صورت میدانی در منطقه بررسی مجدد انجام می‌دهد و تعداد دقیق افراد فوت شده در حادثه زلزله اخیر به‌زودی مشخص می‌شود.

وی گفت: پرونده برای واحدهای ساختمانی تشکیل می‌شود و شهرداری هزینه‌ای نمی‌گیرد و مستاجران باید خسارت معیشتی دریافت کنند و صاحبان واحدها یا کانکس تحویل می‌گیرند یا کمک‌های بلاعوض در نظر گرفته شده که این برای مالکان واحدهای تخریبی است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار