نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: فردی که به وزیر راه و شهرسازی در سفر به مناطق زلزله‌زده استان موضوعی خلاف واقعیت نسبت داد، اهل استان کرمانشاه و بومی منطقه نبود و اطلاعات کافی نداشت.
کد خبر: ۵۳۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 11 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، فرهاد تجری در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی که در آن به همراه وزیر راه و شهرسازی بوده و پاسخ فردی را داده بود که با وزیر مذکور به تندی صحبت کرده بود، اظهار داشت: این فرد در مسیر حرکت وزیر راه و شهرسازی به وی موضوعی خلاف واقعیت نسبت داد و از سویی وی اهل استان کرمانشاه و بومی منطقه نبود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه مردم استان کرمانشاه حق دارند در مورد وضعیت خویش پیگیری کنند و مسوولان نیز حتما پاسخ‌گو باشند، عنوان کرد: اقدام آن فرد، میهمان‌نوازی مردم کرمانشاه را زیر سووال می‌برد و همین موضوع موجب شد به وی از جانب مردم منطقه پاسخ بدهم.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد حاشیه بی‌مورد در سفر مسوولان ارشد کشور هیچ سودی برای مردم ندارد، خاطرنشان کرد: به‌عنوان وکیل مردم وظیفه دارم از وزرا و سایر مسوولان ارشد کشور با جدیت بخواهم که مشکلات مردم منطقه را حل کنند که این تنش هدف مذکور را خدشه‌دار می‌کرد.

این مسوول اطلاعات فرد یاد شده را ناکافی و اقدام وی را شبیه به تخریب دانست و گفت: این رفتار نباید به اسم مردم منطقه تمام می‌شد، چراکه مردم استان کرمانشاه فهیم هستند و می‌توانند از حقوق خویش دفاع کنند.

تجری با تاکید بر اینکه از عملکرد وزیر راه و شهرسازی به هیچ وجه دفاع نمی‌کنم، ادامه داد: نقد باید سازنده و مستند باشد و در شرایطی که وزیر راه و شهرسازی روز دوم وقوع زلزله به 
منطقه آمد و تاکنون نیز سه بار به این مناطق سفر کرده، سخن فردی که سر راه وزیر را گرفت و خطاب به وی گفت تا الان کجا بودی؟ خلاف واقعیت و این اقدام خلاف اصول اخلاقی بود.
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی پاسخ دادن خویش را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و متذکر شد: برای من خدمت به مردم مهم است و به هیچ وجه نباید سیاست‌زده شویم.

*اقدامات خوبی توسط سپاه پاسداران در خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان انجام گرفته است

تجری با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و نواقص به‌کار می‌گیرم، یادآور شد: مشکلاتی در برخی موارد وجود دارد و از سویی اقدامات خوبی نیز توسط نهادهایی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان انجام گرفته است و طبق وظیفه نظارتی خویش، هر جا لازم باشد از مسوولان دولتی می‌خواهیم اقدامات لازم را انجام بدهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار