شهردار ازگله با اشاره به دو زلزله 6 و 5.9 ریشتری شب گذشته در ازگله گفت: اسکان بیش از 90 درصد مردم در چادرها موجب شد خوشبختانه تلفات یا صدمه جانی نداشته باشیم.
کد خبر: ۵۳۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 12 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،نازار بارانی، با اشاره به زلزله شش ریشتری شب گذشته در ازگله، گفت: به دنبال این زلزله، زلزله دیگری با قدرت 5.9 ریشتر مجددا ازگله را لرزاند.

وی با اشاره به اسکان بیش از 90 درصد مردم ازگله در چادر، گفت: این امر موجب شد خوشبختانه در پی این دو زلزله نسبتا قدرتمند صدمات جانی نداشته باشیم.

بارانی تصریح کرد: دربحث خسارات مالی هم خسارت چندانی نداشته و فقط تعدادی دیوار که از قبل و در زلزله 7.3 ریشتری یک ماه پیش آسیب دیده بودند، فرو ریخت.

شهردار ازگله با اشاره به وجود 450 خانوار در شهر ازگله، گفت: در حال حاضر همه خانوارهای ازگله اسکان اضطراری داده شده و بحث اسکان موقت نیز با نصب کانکس در حال پیگیری است.

وی افزود: به طور تقریبی و با بازدیدی که داشته‌ایم حدود 50 درصد کار اسکان موقت نیز به پایان رسیده و آن طور که مسئولین هم قول داده‌اند به احتمال زیاد کار اسکان موقت ظرف دو ماه آینده به پایان برسد.

بارانی با بیان اینکه هم اکنون در بحث آب و برق مشکلی در ازگله وجود ندارد، گفت: اندکی در بحث فاضلاب دچار مشکل هستیم که این مشکلات نیز از قبل وجود داشت، زیرا ازگله قبل از زلزله هم در بحث فاضلاب ساماندهی نشده بود.

شهردار ازگله با بیان اینکه تمام اقدامات جهت بازگشت شهر به دوران قبل از زلزله در حال انجام است، گفت: در حال حاضر زیرسازی شهرک جدیدی را در ازگله شروع کرده‌ایم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار