سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بی توجهی دولتمردان به مشکلات مردم و ایثارگران کرمانشاهی در مناطق زلزله زده انتقاد کرد.
کد خبر: ۵۳۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 13 December 2017
سید قاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:متاسفانه ایثارگران و مردم در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از مشکلات و بی توجهی دولتمردان تر و خشک با هم می سوزند و نمی توان گفت که این شخص ایثارگر و آن دیگری رزمنده و... بلکه همه در آنجا گرفتار و آسیب دیده اند.

وی خاطر نشان کرد: بنیاد شهید به لحاظ قانونی متولی امور ایثارگران است و در این چارچوب آقای شهیدی که به کرمانشاه سفر کرده بودند تا وضعیت را بررسی کند در یک اقدام میدانی که خود بنده هم حضور داشتم متوجه این موضوع شدند که مردم منطقه ازعملکرد دولت در زمینه امداد و خدمات رسانی راضی نیستند.

جاسمی اظهار داشت:اگر چه امیدوارم  حداقل به صورت صنفی و قشری یک توجه جدی به ایثارگران در مناطق زلزله زده کرمانشاه شود چون آنها در این زمینه آسیب بیشتری را متحمل شده و نیاز به توجه بیشتری از سوی مسئولان دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تذکر داد: مواردی از این دست هم در فضای مجازی منتشر شده است که به طور مثال طرف روی ویلچر است و یا بصیر بوده است و به دنبال کانکس و مایحتاج اولیه و... بوده است و فیلم آن را برای من فرستاده اند و خودم گفتم که برای فلان جانباز یک کانکس با هزینه شخصی ببرند.

وی تصریح کرد: به نظر من این موارد در شان رزمندگان و ایثارگران ما نیست. متاسفانه مسئولانی که به منطقه زلزله زده می آیند اگر فقط یک شب ماندن در چادر و کانکس را تجربه کنند و از سرما تا صبح بلرزند مطمئنا متوجه خواهند شد که زلزله زدگان با چه کمبودهایی اعم از آب، برق و ... در زمستان مواجه هستند، هر چند که دولتمردان تاکنون عملکرد درستی در این زمینه نداشته اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار