گروه جهادی محبین الائمه و با نظارت مهندسی قرارگاه خاتم الانبیا، 50 واحد اسکان موقت را در روستای زرده به زلزله‌زدگان تحویل دادند.
کد خبر: ۵۳۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 13 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  فارس، زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان‌ماه در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه تاکنون 620 کشته و هزاران مصدوم بر جای گذاشته داشته است.

زلزله مهیب 7.3 ریشتری استان کرمانشاه منجر به ویرانی یک‌هزار و 932 روستا، هفت شهرستان و تخریب 3 هزار و 200 واحد مسکونی و تجاری شده است.

مردم این منطقه با این ویرانی‌ها و آبادانی‌ها کاملا آشنایی دارند، هشت سال مرزدار ملت غیور ایران بودند بارها مورد تهاجم دشمن بعثی قرار گرفتند، ولی شهر و آشیانه خود را  هیچگاه رها نکردند و خانه‌های ویران خود را با غیرت دوباره ساختند و زندگی کردند تا زلزله...حال زلزله تاریخ ویرانی را باری دیگر برای مردمان این منطقه زنده کرد تا کودکان بدانند و ببینند پدر و مادرشان درس«دوباره می‌سازمت» را چگونه تکرار می‌کنند.

روستای زرده در فاصله 10 کیلومتری شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب استان کرمانشاه، در زمان جنگ مورد حملات شیمیایی قرار گرفت و با دهکده شیمیایی تیتر روزنامه‌های آن زمان شد تا 
21 آبان‌ماه، زلزله غصه فاجعه‌باری دیگر را برای مردم این منطقه رقم زد و نیمی از خانه‌های آباد را ویران و دوباره مردم را داغدار کرد.

دوباره، دوباره ویرانی‌ها باید آباد شود، زندگی باید به روال عادی برگردد...

اکنون به‌ همت گروه جهادی محبین الائمه و با نظارت مهندسی قرارگاه خاتم الانبیاء، بعد از یک ماه از وقوع زلزله، 50 واحد اسکان موقت در روستای تخریب شده زرده به زلزله‌زدگان تحویل داده شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار